Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@05:06:50 GMT

نخست‌وزیر هند با، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۷۲۰

نخست‌وزیر هند با، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد

نخست‌وزیر هند در سفری به امارات با، ولی عهد ابوظبی دیدار و درباره تحولات منطقه گفتگو کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند امروز شنبه در سفری به امارات با «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد.

بن زاید در صفحه توئیتر نوشت که ظهر امروز شنبه با نخست‌وزیر هند دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی دارای اهتمام مشترک گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشتر وزارت خارجه هند اعلام کرده بود که مودی امروز شنبه به امارات سفر می‌کند و در دیدار با بن زاید مسائل دوجانبه و پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی خواهد کرد.

مودی قرار است پس از امارات به بحرین سفر کند و طی آن با «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» همتای بحرینی خود دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل دارای اهتمام مشترک گفتگو خواهد کرد.

این سومین سفر مودی به امارات از زمان عهده‌داری منصب نخست‌وزیری هند است و او پیش از این در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ نیز به امارات سفر کرده بود.

سفر نخست‌وزیر هند به امارات در حالی است که چهاردهم مرداد ماه دولت هند در اقدامی کم‌سابقه و تنش‌زا، بند ۳۷۰ قانون اساسی این کشور را که مربوط به وضعیت ویژه و خودمختاری ایالت جامو و کشمیر بود، لغو کرد.

نخست‌وزیر هند مدعی است که خودمختاری کشمیر فقط باعث رواج فساد و رابطه‌سالاری شده بود، اما قصد دارد این منطقه را دوباره به «شکوه پیشین» خود بازگرداند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نخست وزیر هند ولی عهد ابوظبی نخست وزیر هند اردوگاه شهید باهنر شهید رجایی محمد عزیزی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی ائتلاف دریایی آمریکا عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم