Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:47:05 GMT

سهم البرز از سدها افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۷۲۸

سهم البرز از سدها افزایش یابد

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی  روز شنبه در دیدار با وزیر نیرو درکرج اظهار داشت : البرز با وجود ۲ سد بزرگ و تامین بخش بزرگی از آب شرب تهران و قزوین، سهم بسیار کمی از مخازن موجود دارد.

وی ادامه داد: در موضوع آب بسیاری از کشورها ۲ مدل سیستم آبرسانی دارند که منجر به اصلاح شیوه مصرف می شود از این رو انتظار می رود که این روش کم کم در کشور اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان البرز اضافه کرد: شبکه آبرسانی کشور به صورت عمده دارای فرسودگی هایی است که سبب هدر رفت آب شده از این رو باید تدابیر لازم برای نوسازی این امکانات اندیشیده شود.
وی گفت: باید در راستای ساماندهی چاه های غیر مجاز و برداشت های غیرقانونی از منابع اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.
آیت الله حسینی همدانی  با بیان اینکه انتظار می رود که حق آبه البرز افزایش یابد، عنوان کرد: همواره در خطبه های نماز جمعه صرفه جویی را مورد تاکید قرار داده ام.

نماینده ولی فقیه در البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به استاندار البرز و دولتمردان کشور، افزود: امید است در این مسیر موفق و منشا آثار و برکات برای کشور باشید.
وی خطاب به استاندار البرز و معاونین، ادامه داد: امیدوارم مساعی شما مورد پذیرش خداوند قرار گیرد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: بر اساس عقلانیت و دستورات و تاکیدات اهل بیت، باید منابع را حفظ و حراست کنیم.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز اهل بیت خطبه های نماز جمعه صرفه جویی نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین،بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) روند افزایش دمای هوا در سطح استان آغاز شده و انتظار می رود تا روز یکشنبه هفته آینده (۲ اردیبهشت) در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

همچنین طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان بدلیل شرایط فصلی و محلی، رگبار موقت باران احتمال می‌رود. 

دیگر خبرها

  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد