Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:47:46 GMT

قاچاقچی سوخت در سلماس بیش از یک میلیارد ریال جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۷۳۴

قاچاقچی سوخت در سلماس بیش از یک میلیارد ریال جریمه شد

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران قاچاق کالا و ارز سلماس از یک دستگاه تانکر، ۹ هزار و ۳۵۴ لیتر نفت کوره را کشف و پرونده را برای رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع دادند.

وی ادامه داد: متهم این پرونده علاوه بر ضبط سوخت قاچاق به پرداخت جریمه متناظر و تصریح شده در قانون محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: پرونده های مربوط به قاچاق سوخت در ماه های گذشته افزایش یافته و شعب تعزیرات حکومتی نیز با حساسیت ویژه این پرونده ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: امسال سه پرونده در خصوص قاچاق سوخت در استان تشکیل و متهمان این پرونده ها به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

وی بیان کرد: امسال چهار هزار و ۵۸۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

افزایش نرخ ارز و تفاوت قیمت در ۲ طرف مرزهای آذربایجان غربی موجب افزایش قاچاق سوخت در استان شده است.

آذربایجان‌غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود؛ تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی قاچاق سوخت کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا

 حضرتی با بیان اینکه کالا‌های خارجی قاچاق شامل مواد خوراکی، پوشاک و لوازم الکترونیکی است گفت: این کالا‌ها از سوی ماموران انتظامی شهرستان جلفا از خودرو‌های گذری در جاده‌های مواصلاتی جلفا کشف و پرونده‌های قاچاق این کالا‌ها برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با اشاره به تشکیل چهار پرونده قاچاق برای این کالاها اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی جلفا به پرونده‌های این کالا‌ها به ارزش ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

حضرتی ادامه داد: شعبه با بررسی پرونده ها به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی و دفاعیات غیرموجه متهمان اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاها آنان را در مجموع به پرداخت جزای نقدی ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • قاچاقچی سوخت ۴.۵ میلیارد جریمه شد
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر