Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@06:29:45 GMT

استخدام مدرس در موسسه آموزشی اسپروز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۷۶۷

مدرس

1- فارغ التحصیلان رشته های فیزیک، مکانیک

2- فارغ التحصیلان رشته های رباتیک و مکاترونیک

3- فارغ التحصیلان رشته های برق همه گرایشها

4-فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر گرایش سخت افزار و نرم افزار مسلط بر زبان های برنامه نویسی C و VB و توانا در برنامه نویسی AVR

متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس : SproozInstitute@yahoo.com

تلفن : 02122890498, 02122890499

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قنات‌ها به‌عنوان سرمایه‌های ملی، از پایدارترین روش جهت بهره برداری از منابع آب زیرزمینی محسوب می‌گردند و در توسعه بخش کشاورزی نقش و اهمیت به‌سزایی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری از این منابع تصریح کرد: دوره‌های آموزشی حفظ و نگهداری از قنوات نیز در سال جاری در سراسر استان از برنامه‌های مهم ترویجی سازمان است.

برزگر گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۳۰ رشته قنات با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال مرمت و بازسازی شد که در سنوات اخیر بی سابقه بوده است.

برزگر بیان داشت: اعتبارات مصوب سفر ریاست محترم جمهور و مشارکت کشاورزان در این امر نقش عمده‌ای داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مرمت و بازسازی تأثیر زیادی بر روی آبدهی قنوات داشته و موجب ابراز رضایت و شادی کشاورزان و باغداران گردیده است.

برزگر با بیان این که مرمت و بازسازی قنوات از برنامه‌های اساسی این سازمان است و پیگیر تخصیص اعتبار در این خصوص هستیم اذعان داشت: در سال جاری نیز تا کنون ۴۰ رشته قنات دیگر در سراسر استان جهت مرمت و بازسازی تحویل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گردیده است که عملیات اجرایی آنها در حال انجام است. کد خبر 6063948

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • گزارش|ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم
  • پیشنهاد حذف ممنوعیت استخدام رسمی در برنامه هفتم
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • فارغ التحصیلان دکترا این قدرها هم بیکار نیستند
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود