Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران قاچاق کالا و ارز سلماس از یک دستگاه تانکر، ۹ هزار و ۳۵۴ لیتر نفت کوره را کشف و پرونده را برای رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع دادند.

وی ادامه داد: متهم این پرونده علاوه بر ضبط سوخت قاچاق به پرداخت جریمه متناظر و تصریح شده در قانون محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بیان کرد: پرونده های مربوط به قاچاق سوخت در ماه های گذشته افزایش یافته و شعب تعزیرات حکومتی نیز با حساسیت ویژه این پرونده ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: امسال سه پرونده در خصوص قاچاق سوخت در استان تشکیل و متهمان این پرونده ها به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

وی بیان کرد: امسال چهار هزار و ۵۸۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

افزایش نرخ ارز و تفاوت قیمت در ۲ طرف مرزهای آذربایجان غربی موجب افزایش قاچاق سوخت در استان شده است.

آذربایجان‌غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود؛ تعزیرات حکومتی مسئول رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر تعزیرات قاچاق کالا و ارز قانون کشف و ضبط نرخ ارز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در لارستان
  • از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس