Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:09:42 GMT

پنج روستای درمیان آبرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۷۸۸

پنج روستای درمیان آبرسانی شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی روز شنبه در آیین افتتاح این مجتمع گفت: آبرسانی به روستاهای نخاب، ممند، آنیک، نوغاب آنیک و گیت درمیان انجام شد که ۴۰۳ خانوار از مزایای آن برخوردار شدند.

مهدی صفوی نژاد با بیان اینکه ۲۴.۶ کیلومتر خط انتقال به این روستاها اجرا شده است افزود: حدود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این طرح آبرسانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: حجم مخزن ذخیره آبرسانی به روستاهای نخاب، ممند، آنیک، نوغاب آنتیک و گیت ۸۰۰ متر مکعب است. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون در روستای این مسیر خط انتقال ۱۶۵ سرویس با تانکر آبرسانی می‌شده که از این پس با بهره برداری مجتمع، آبرسانی سایر حذف خواهد شد. 

وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی در ۳۲ روستای شهرستان درمیان داریم که ۲۲ روستا آبرسانی آن در دست اجرا است و ۱۰ روستای باقی‌مانده تا پایان سال آبرسانی خواهد شد. 

همچنین طرح گلخانه سبزی و صیفی شهرستان درمیان نیز امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد. این طرح در سه هزار و ۱۰۰ متر مربع انجام شده که به عنوان اولین واحد گلخانه‌ای شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید. 

برای این طرح از محل اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که به طور مستقیم برای ۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

هفته دولت از دوم شهریور هر سال آغاز می‌شود و تا هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ ادامه دارد.

یک هزار و ۱۹ طرح عمرانی و زیربنایی در استان خراسان جنوبی با اعتبار هشت هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸۰ طرح با اعتبار چهار هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح با پیش بینی اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان مرزی آغاز می‌شود.

 ۹۸۹۳* ۶۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال خراسان جنوبی شرکت آب و فاضلاب آبرسانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی گفت: شهرستان زیرکوه از روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفت. 

وی افزود: نیروهای امدادی هلال‌احمر زیرکوه در حال انتقال و اسکان ساکنین روستای نوده در شهر آبیز بودند که تیم‌های ارزیاب خبر از شکسته شدن سد ۱۲ امام دادند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: بنابراین به دستور فرماندار زیرکوه و با کمک امدادگران هلال احمر ۲۵۰ خانوار روستای بمرود نیز توسط امدادگران به شهر حاجی‌آباد منتقل و اسکان داده شدند. 

کاوسی گفت: ساعاتی قبل نیز بند خاکی روستای سالک‌آباد بر اثر حجم بالای آب شکسته و آب آن در شهر حاجی‌آباد زیرکوه جاری شد. 

وی افزود: به منظور کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد، ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر هم‌اکنون در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی با لجن‌کش‌ها و موتور پمپ‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد