Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال انگلیس به لیورپول هشدار داد که آنها در خط دفاعی دچار مشکلاتی هستند و این می تواند مقابل آرسنال شرایط را سخت کند.

طرفداری - دو تیم لیورپول و آرسنال، امشب از ساعت 21:00 در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. هر دو تیم در دو بازی نخست، پیروز بوده اند اما قرمزهای آنفیلد امشب باید بدون آلیسون بکر مقابل مهاجمان خطرناک توپچی ها، اوبامیانگ، لاکازت و پپه ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میرر، آلن شیرر در این مورد گفت:

قطعا این بازی یک آزمایش بزرگ برای لیورپول خواهد بود. مطابق انتظار، لیورپول در خط حمله خوب کار می کند. آنها همیشه گل می زنند. پارسال همینطور بود و امسال هم همینطور بوده است. 4 گل به نوریچ و 2 گل به ساوتهمپتون زده اند و می توانستند گل های بیشتری هم بزنند اما در بُعد دفاعی، آنها یک یا دو نشانه نگران کننده داشته اند. 

آنها مقابل نوریچ گل خوردند و می توانستند بیشتر هم گل بخورند. مقابل ساوتهمپتون آنها باید بیشتر گل می خوردند و سه امتیاز را به دست آوردند. دنی اینگز در آخرین دقیق بازی یک موقعیت قطعی را از دست داد. بله می توان گفت آنها به خاطر سوپرجام اروپا در استانبول خسته بودند اما آنها روی یک یا دو نکته باید کار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • ترکیب استقلال مقابل شمس‌آذر (احتمالی)
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏