Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@06:55:54 GMT

روند اجرایی البرز به خوبی پیش می رود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۸۶۹

روند اجرایی البرز به خوبی پیش می رود

به گزارش ایرنا، دکتر رضا اردکانیان عصر شنبه در ادامه سفر خود به استان البرز به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج رفت و در این دیدار بیان داشت :

روند امور در البرز به خوبی طی می شود و خیال دولت از پیشبرد روند کاری دراین استان راحت است.

وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه ۶۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در البرز دارد که بخشی از آنها تا پایان دولت دوازدهم  بهره برداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اردکانیان  با تاکید بر اینکه دولت فکرش از البرز راحت است، افزود: روند امور البرز به خوبی طی می شود و امروز به دعوت استاندار البرز برای بهره داری از پروژه های آب و برق در این استان حضور یافتیم.
وی ادامه داد: با توجه به تقاضاهای روز افزون سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز، پست برق ۴۰۰ کیلوولت ضرورتی انکار ناپذیر است که امروز عملیات اجرایی این امکان مهم در استان آغاز شد.
اردکانیان به ارتباط گسترده مردم با سطوح مختلف وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: بر این اساس وظیفه خطیر فرهنگسازی در مصرف را نیز به عهده گرفته ایم و با تبلیغات و آگاهی بخشی امسال توفیق یافتیم که سه هزار و ۸۰۰ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق داشته باشیم.
وی افزود: مردم باید به این باور برسند که خودشان هزینه ایجاد نیروگاه ها و مصارف را پرداخت می کنند، بنابراین با صرفه جویی می توانند هزینه کمتری را متقبل شوند.
امروز با حضور وزیر نیرو ۲۷ پروژه آبرسانی و برق در البرز بهره برداری شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام جمعه تبلیغات سرمایه گذاری صرفه جویی در مصرف نماینده ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فیلسوف ایرانی از دفاع اخلاقی و عادلانه ایران در برابر اسراییل

دفاع مظلوم در برابر ظلم ظالم یکی از بهترین و اجتناب ناپذیرترین گزینه‌هاست. هر کس با شنیدن اخبار دفاع مظلوم در برابر ظالم، حس خوبی پیدا نکند باید در سلامتش تردید کرد!

به گزارش خبرآنلاین، دکتر بیژن عبدالکریمی اعلام کرد که به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعه فلسفی و دانشگاهی کشور، از حمله اخلاقی و عادلانه بسیار سنجیده و عاقلانه نیرو‌های دفاعی کشور به نحو تمام قد دفاع می‌کند.

این فیلسوف ایرانی که اخیرا در کمپین نجات چشم یک جوان شهرکردی، اقدام به جمع آوری کمک‌های مالی برای پرداخت دیه چشم کرده، در اطلاعیه اخیرش که در کانال تلگرامی اش منتشر شده، اعلام کرده است:

«اینجانب، بیژن عبدالکریمی، به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعۀ فلسفی و دانشگاهی کشور، از حملۀ اخلاقی، عادلانه بسیار سنجیده و عاقلانۀ نیرو‌های دفاعی کشور عزیزمان، ایران، با تمام وجود و به نحو تمام قد دفاع کرده، از خداوند بزرگ سلامت، عزت و مؤفقیت همۀ نیرو‌های نظامی و دفاعی کشورم را آرزومندم و هر گونه سخن یا حرکتی در جهت تضعیف آنان یا تعمیق شکاف‌های اجتماعی در شرایط تاریخی کنونی، از هر دو قطب اجتماعی، را خیانت به این سرزمین و مردم مظلوم و رنج کشیدۀ آن می‌دانم.»

عبدالکریمی همچنین در پیامی به یکی از منتقدان جنگ خواستار حمایت او از «دفاع مشروع، قانونی، و اخلاقی» در پاسخ متقابل ایران به تجاوز اسراییل در بمباران کنسولگری ایران در سوریه شد. او در پیام خود آورده است:

دوست و برادر بسیار عزیز، بزرگوار و دردمندم، که بسیار بیش از بنده به خاطر رشادت‌ها و جانبازی هایشان در جبهه‌های جنگ هشت ساله بر این سرزمین و این مردم و این نظام منت دارند، در یاداشتی با عنوان «جنگ هرگز خوب نیست» از مضرات جنگ سخن گفته و در آخر اعلام داشته اند که «جنگ بدترین گزینه‌هاست. هر کس با شنیدن اخبار جنگ، حس خوبی پیدا می‌کند باید در سلامتش تردید کرد!».

خواهانم به ایشان و همه عزیزانی که مثل ایشان می‌اندیشند خاطرنشان سازم اولاً همه کس، جز تولیدکنندگان و سوداگران اسلحه و خون، حتی کودکان به خوبی می‌دانند که جنگ یکی از زشت‌ترین و کریه‌ترین پدیدار‌هایی است که در عالم انسانی وجود دارد؛ لذا تکرار این امر بدیهی چندان به جامعه کمکی نمی‌کند.

همچنین، همان گونه که این کهنه سرباز شجاع دفاع هشت ساله به درستی ذکر می‌کنند هیچ آدمی که از سلامت روحی و روانی برخوردار است «از شنیدن اخبار جنگ حس خوبی» نخواهد داشت. اما بسیار ناجوانمردانه است که بعد از چهل سال تحریم و فشار به زندگی مردم، حملات سایبری مکرر، ترور شخصیت‌های متعدد و حملات به سربازان ما و کشتن آن‌ها و نهایتاً نیز حمله به کنسولگری ما، که بر اساس قوانین جهانی بخشی از خاک کشور ماست، بر «دفاع مشروع، قانونی و اخلاقی» نیرو‌های نظامی کشورمان از این سرزمین و این ملت نام «جنگ» بنهیم و از مضرات جنگ سخن بگوییم.

از سرباز بزرگ و شجاع و اخلاق مدار و صلح جوی کشورمان، جناب آقای رحیم قمیشی عزیز خواهانم متنی نیز در ارتباط با «دفاع» به خصوص «دفاع مظلوم در برابر ظلم ظالم» برایمان بنویسند و بفرمایند که آیا با بنده مخالفند که «دفاع مظلوم در برابر ظلم ظالم یکی از بهترین و اجتناب ناپذیرترین گزینه‌هاست. هر کس با شنیدن اخبار دفاع مظلوم در برابر ظالم، حس خوبی پیدا نکند باید در سلامتش تردید کرد!»

عبدالکریمی همچنین در مطلبی دیگر در کانال خود تاکید کرده است که: «وقتی از پدیدار‌هایی مثل جنگ، صلح، حمله، کشتن، بخشیدن، و. سخن می‌گوییم نباید آن‌ها را در یک فضای اثیری، ذهنی، یعنی در بیرون از زمان و مکان، بررسی کنیم بلکه آن‌ها را در بطن سیاق تاریخی شان باید بررسی کنیم؛ لذا به نحو مطلق از اخلاقی بودن یا غیراخلاقی بودن پدیداری مثل جنگ سخن گفتن عوامانه است، بلکه باید گفتن جنگ کی و کجا غیراخلاقی و کی و کجا اخلاقی است.»

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • ادامه روند کاهشی نرخ بهره بین بانکی در سال جدید + جدول
  • روند افزایش دما در البرز پیش بینی می‌شود
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • حمایت فیلسوف ایرانی از دفاع اخلاقی و عادلانه ایران در برابر اسراییل
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • مدیران کم کار در روند اجرای نهضت ملی مسکن بازخواست می‌شوند
  • باهنر: نمی‌توان به حل مسائل کشور نگاه عاطفی داشت