Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@22:40:35 GMT

زمینه برای سرمایه گذاری در منطقه ۱۴ فراهم شده است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۹۵۳

زمینه برای سرمایه گذاری در منطقه ۱۴ فراهم شده است

رییس شورای اسلامی شهراصفهان گفت: باتحولات عمرانی که در منطقه ۱۴ اتفاق افتاده، زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نصراصفهانی عصر امروز شنبه دوم شهریورماه ۹۸ در حاشیه آیین افتتاح خیابان منتظرالمهدی(عج) اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۴برای احداث خیابان منتظرالمهدی سنگ تمام گذاشته و در آینده ای نه چندان دور شاهد اتفاقات خوبی در منطقه ۱۴ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خیابان منتظرالمهدی به طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۴ متر است که افزون بر ۱۷ میلیاردتومان برای آزادسازی و احداث آن هزینه شده است.

رییس شورای اسلامی شهراصفهان خاطرنشان کرد: امروز همزمان با افتتاح خیابان منتظرالمهدی کلنگ ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ نیز به زمین زده شد که برای احداث آن ۱۰میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه خط دو قطارشهری اصفهان از منطقه زینبیه آغاز و نویدبخش ارزش افزوده در این منطقه است.

نصراصفهانی با تأکید برنگاه ویژه مدیریت شهری اصفهان به مناطق کمتر برخوردار شهر گفت: با تحولات عمرانی ایجاد شده در منطقه ۱۴، زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: روزی نگران منطقه ۱۴ بودیم اما امروز مسیری که برای پیشرفت و آبادانی آن طی می شود، می بینیم که با دیگر مناطق گام به گام حرکت می کند.

رییس شورای اسلامی شهراصفهان از فعالیت شبانه روزی و پشتکار شهردار جوان منطقه ۱۴ تشکر کرد و افزود: درتلاش هستیم منطقه ۱۴ همچون سایر مناطق، از تمام امکانات شهری بهره مند شود.

کد خبر 387031

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه 14 اصفهان پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است، دولت با اتخاذ یک تصمیم مشخص برای واگذاری بنگاههای وابسته به خود به بخش عمومی و مردمی اقتصاد زمینه تحقق شعار سال را فراهم کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص الزامات شعار سال گفت: برای تحقق جهش تولید،  بایستی همه قوا به ویژه دولت محترم  با واگذاری بنگاه‌های اقتصادی وابسته به خود،  به مردم  و بخش مردمی اقتصاد، ضمن کاهش زیان دهی این قبیل بنگاه‌ها، هم زمینه حضور مردم در بخشهای مختلف فراهم شود و‌ هم زمینه رونق و شکوفایی بنگاه‌های مذکور و افزایش سهم مشارکت عمومی اقتصاد کشور فراهم گردد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخی فرآیندهای اقتصادی در مناطق آزاد اصلاح می‌شود
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • زاکانی : مراسم هایی مانند «شهر رمضان» ادامه خواهد یافت | عید سفر نمی‌ روم و مشغول خادمی مردم هستم
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی