Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مریم سعادت بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون در اصفهان، درباره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اظهار داشت: در گذشته فیلم‌ها، تئاتر و یا حتی کتاب در حوزه کودک تاثیرگذاری مستقیمی بر کودکان داشت و تا به امروز تاثیرگذاری آن‌ها ادامه دارد.

او تصریح کرد: امیدوارم ۱۰ برابر تولیدات فیلم‌های بزرگسال را در بخش کودک و نوجوان داشته باشیم و بتوانیم هر هفته و در هر شهری فیلم‌های خوب کودک و نوجوان را به نمایش گذاریم و تعداد فیلم‌ها نیز افزایش پیدا کند تا کودکان بهترین فیلم را برای تماشا انتخاب کنند نه این‌که فیلمی که نسبتا خوب بود در خاطرشان ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیگر با تجربه سینما و تلویزیون در پاسخ به این سئوال که چه عواملی سبب می‌شود تا تهیه کنندگان به ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان ترغیب شوند، گفت: من به کار کردن در این حوزه علاقه‌مندم و این سوال را باید تهیه‌کنندگان و تولیدکنندگان فیلم پاسخ دهند.

مهین جواهریان از تولیدکنندگان فیلم انیمیشن در ایران نیز درباره توجه به فیلم‌های کودک و نوجوان بیان کرد: باید به سینمای کودک در بخش انیمیشن و زنده بیشتر توجه شود و نهاد‌های فرهنگی کودکان را جدی بگیرند.

او تصریح کرد: کودکان امروز از هوش بسیار بالایی برخوردارند و توجه به آن‌ها آینده درخشانی را برای نسل بعدی جامعه ما می‌سازد.

انتهای پیام/م

  نظر مریم سعادت درباره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد

به گفته کاترین راسل، مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، از زمان آغاز حمله ویرانگر اسرائیل در ۷ اکتبر به نوار غزه، بیش از ۱۳۸۰۰ کودک فلسطینی در نوار غزه شهید شده اند. 

راسل در یک کنفرانس خبری در نیویورک تایید کرد: هزاران نفر مجروح شده اند و هزاران نفر دیگر در آستانه قحطی هستند.

نهاد سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که «هر ده دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد». 

این بیانیه می‌افزاید که از آغاز جنگ بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند که ۶ هزار نفر از آنها ۱۹ هزار کودک یتیم از خود گذاشته اند. 

تس اینگرام، متخصص ارتباطات یونیسف، که اخیراً از غزه بازدید کرده است، روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری در ژنو بیان کرد که آنچه او را تحت تأثیر قرار داده تعداد کودکان زخمی است که دیده است: «نه فقط در بیمارستان‌ها، بلکه در خیابان‌ها، در پناهگاه‌های موقت. به زندگی تغییریافته خود ادامه می‌دهند.»

اسرائیل از زمان حمله مرزی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یک حمله نظامی مرگبار به نوار غزه انجام داده است. در این حملات دست‌کم ۳۳۹۰۰ فلسطینی، اکثرا زنان و کودکان، شهید شده‌اند و بیش از ۷۶۶۰۰ نفر دیگر در بحبوحه کشتار جمعی و کمبود وسایل ضروری زخمی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان