Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقام معظم رهبری در جلسه اخیر تاکید فرمودند که دولت در میانه میدان است و در چنین شرایطی مانند دوران دفاع مقدس باید تمام دستورات اجرا شوند.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: تمام مدیران در میانه میدان هستند البته ممکن است در این عرصه اشتباهاتی رخ دهد، اما این با فاسد فرق دارد، ما اگر بخواهیم همه را با چوب برانیم نمی‌توان به جایگاهی رسید، یک مدیر باید بتواند در چهارچوب مقررات تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آمار‌ها تصریح کرد: در حال حاضر ما در میان ۱۹۳ کشور رتبه ۱۸ جهانی از نظر اندازه اقتصادی داریم و کشور‌های منطقه، چون ترکیه رتبه ۱۲ و عربستان رتبه ۱۶ را دارند.

دژپسند افزود: ما این هدف را داریم که بر اساس سند چشم انداز رتبه اول منطقه باشیم، اما به دلایل مختلف این روز‌ها شکاف بیشتر شده، اما ما همواره تلاش کردیم تا به آن هدف برسیم.

وزیر اقتصاد با بیان این که نگرانی ما برای افزایش حرکت اقتصادی است، بیان کرد: رشد منفی سرمایه گذاری زنگ خطر کشور است چرا که در میان سال‌های ۹۱ تا ۹۷ فقط در ۳ سال مثبت بوده و بقیه منفی بوده است.

او افزود: البته تمام تلاش مسولین کشور از جمله رییس جمهور این است که رشد اقتصادی سرعت بیشتری پیدا کند که یک نمونه آن واگذاری کار به بخش خصوصی واقعی است.

دژپسند در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: البته نباید فراموش کنیم که بخشی از مشکلات مربوط به تحریم‌ها است که باید با تصمیم گیری درست از این مانع رد شویم.

انتهای پیام/



سخنان دژپسند در جامعه اسلامی مهندسین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم های آمریکا سرمایه گذاری خارجی مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار رسول سنایی‌راد ادامه داد: در عرصه‌های دیگر توانمندی‌هایی داریم که زمان رونمایی از آن‌ها فرانرسیده اما اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم؛ چون آمادۀ استفاده است.

کد خبر 845288 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است
  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • زمان دیپلماسی است، نه جنگ/ فضا را سرد کنید؛ گرم نکنید
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده