Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «عارف علوی» رئیس جمهور پاکستان به سران کشور هند هشدار داد که در صورت شروع جنگ، بی درنگ پاسخ می‌دهیم. تاریخ انتشار: 20:51 - 02 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۸۵۵

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از ای آر وای نیوز، عارف علوی رئیس جمهور پاکستان گفت: پاکستان به هیچ عنوان خواهان جنگ نیست و بارها حُسن نیت خود را ثابت کرده است اما هند باید بداند در صورت شروع جنگ، پاکستان پاسخ بی درنگ و قاطعانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور پاکستانگفت: پیامدهای جنگ در منطقه بر همه کشورهای جهان بخصوص منطقه تاثیر منفی خواهد داشت و از این رو جامعه جهانی نباید از اوضاع بحرانی کشمیر غافل شود.

وی افزود: تصمیم نخست وزیر هند برای لغو امتیاز خودمختاری منطقه جامو و کشمیر و همچنین تهدید پاکستان به سلاح اتمی ثابت کرد که هند هیچ تعهدی در برابر جامعه جهانی و قطعنامه های سازمان ملل ندارد.

رئیس جمهور پاکستان ادامه داد: موضع شفاف پاکستان درباره کشمیر از حمایت های دیپلماتیک برخوردار است و جامعه جهانی باید رویکرد سخت هند را متوقف کند و دهلی نو را باید به میز مذاکره بکشاند.

گفتنی است پیش از این نیز «عمران خان» نخست وزیر پاکستان با اشاره به افزایش خطر رویارویی نظامی میان دهلی و اسلام آباد، گفته بود که در صورت حمله هند به این کشور، پاسخ بسیار کوبنده خواهد بود.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان اسلام آباد حمله هند کوبنده دیپلماتیک رئیس جمهور پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، آقای رئیسی در نخستین روز سفر به پاکستان با رئیس جمهور، نخست وزیر، رؤسای مجالس سنا و ملی و همچنین فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • حواشی دومین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر لاهور پاکستان
  • برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟