Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@23:05:22 GMT

جریمه 800 میلیون ریالی قاچاقچی البسه در قزوین

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۴۰۱

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود احمدی در تکمیل این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین هنگام انجام ماموریت در آزادراه  تهران– قزوین به یک خودروی عبوری مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن  ۲۵۰ ثوب انواع البسه قاچاق را کشف کردند.

وی اضافه کرد: پس از کشف این میزان کالای قاچاق، پرونده تخلف آن در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل و بررسی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود:پس از احراز تخلف، متهم به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد و حکم به ضبط محموله مکشوفه نیز صادر گردید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعزیرات قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز جریمه نقدی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت آسانسور برای تقلب در ارئه خدمات نصب آسانسور به میزان ۳۴۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۳۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت فروش و نصب آسانسورکشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • قاچاقچی هزار میلیارد ریالی در چنگال قانون
  • قاچاقچی سوخت ۴.۵ میلیارد جریمه شد
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • جریمه ۶۷ میلیاردی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر