Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:24:00 GMT

آغاز جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۴۲۰

آغاز جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی، به عنوان بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آغاز شد. این رویداد با حضور هزاران نفر از بانوان و آقایان علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی از سراسر کشور برپا شده و تا هشتم شهریور ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، دور مقدماتی این رقابت‌ها در ۹ شهر بزرگ کشورمان شامل اهواز، شیراز، یزد، زاهدان، قم، مشهد، اصفهان، بوشهر و تبریز آغاز شده و نفرات برگزیده به فینال مسابقات در تهران راه پیدا می‌کنند.  این رقابت‌ها در رشته‌های FIFA19، PES19، CS:GO، DOTA2، Clash Royale، پسرخوانده، Quiz of Kings و مغزینه برگزار شده و قهرمانان هر رشته جوایز نفیسی دریافت می‌کنند. همچنین قهرمان رشته DOTA2 قرار است به عنوان نماینده ایران به مسابقات جهانی اعزام شود.

امکان حضور بازیکنان، خانواده‌ها و علاقه‌مندان برای تماشای مسابقات در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فراهم است. همچنین علاقه‌مندی که امکان حضور فیزیکی در محل مسابقات را ندارند، از طریق صفحه رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آپارات به آدرس  روزانه به طور مستقیم پخش خواهد شد.  جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران به نشانی مراجعه کنید.

انتهای پیام/

برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی جنجالی درباره لوندی با حجاب

بازدید 3 ویدیویی تحت عنوان دلبری با حجاب درباره حجاب استایل‌ها در فضای مجازی منتشر شده است؛ ویدیویی که نشان می‌دهد مخالفت با این نوع حجاب از مخالفت با بی‌حجابی شدیدتر است. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • ویدیوی جنجالی درباره لوندی با حجاب