Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بازدید که با همراهی مدیر و تیم خبری شبکه آموزش انجام گردید، نحوه و فرایند برگزاری توسط مسئولین برگزارکننده تشریح و در ادامه وضعیت تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی بررسی شد. این دوره از مسابقات که با حضور 63 کشور و 52 رشته در شهر کازان روسیه در حال برگزاری می باشد، تیم اعزامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در 12 رشته وارد رقابت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک سرشت حضور نمایندگان کشورمان را در این رقابتها مطلوب ارزیابی کرده و به ضرورت برنامه ریزی دقیق و زودهنگام برای حضور موثر در رقابت های آینده جهانی مهارت در کشور چین تاکید کردند.

ایشان با اشاره به ضرورت کیفی سازی آموزش های فنی و حرفه ای کشور با استفاده از الگوی مسابقات جهانی پیشنهاد کردند که طرحی برای جلب مشارکت دستگاههای ذیربط آموزشی و بنگاههای اقتصادی کشور برای مدیریت و برنامه ریزی اجرای مسابقات ملی و جهانی تقدیم شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی تهیه و جهت تصویب به دبیرخانه شورا ارائه گردد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه فنی و حرفه ای معاون معاون وزیر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ انصاری بااشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تعهدات آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به سکونتگاه‌های غیر رسمی استان ۸۹ هزارو ۵۸ نفر ساعت بود، گفت: با اقدامات انجام شده این میزان در سال گذشته به ۹۸ هزار و ۶۳۸ نفر ساعت رسید که رشد ۱۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را افزایش مهارت نیروی انسانی ساکن در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی عنوان کرد و افزود: تحقق سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی نیز از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌هاست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: از جمله برنامه‌های ستاد بازآفرینی شهری ارتقاء توانمندی و مهارت افراد برای فراهم کردن زمینه‌های اشتغال است.

به گفته انصاری اداره کل فنی و حرفه‌ای موظف است بر اساس نیازسنجی‌های مورد قبول جامعه، آموزش‌های مهارتی را به منظور توانمندسازی افراد جامعه برای ورود به بازار کار ارائه و شاغلان فعال در محیط کار را نیز برای پایداری در این محیط توانمند کند.

وی افزود: دولت سیزدهم به افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ویژه در سکونت‌گاه‌های غیررسمی توجه جدی دارد و این موضوع موجب شده که سهم اقشار کم درآمد جامعه در اشتغال کشور افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • ۱.۵ تریلیون دلار اندازه بازار آموزش‌های مهارتی تا ۲۰۳۰
  • بیش از ۸ هزار نفر در بروجرد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • ۲۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر ساعت مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دلیجان ارائه شد