Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@05:53:28 GMT

بازداشت 14 اخلالگر نظام اقتصادی با دستور قضایی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۴۸۲

ساعت 24- ١٤ اخلال گر در نظام اقتصادی کشور پس از شناسایی در مرودشت با دستور قضایی بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام خبر بازداشت ۱۴ اخلالگر نظام اقتصادی در مرودشت گفت: در راستای مقابله با اخلاگران نظام اقتصادی کشور، دادسرای عمومی و انقلاب مرودشت با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ١٤ تن از کارکنان پتروشیمی شیراز و دلالان مرتبط را که در امر توزیع کودهای شیمیایی اخلال ایجاد کرده بودند بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این متهمین با ایجاد شبکه دلالی در برخی از نقاط کشور از توزیع کودهای شیمیایی به صورت تعاونی جلوگیری و اقدام به فروش به صورت آزاد می‌کردند گفت: تعدادی از متهمین از کارکنان پتروشیمی شیراز در سطوح مختلف هستند و تعداد نیز دلالان و رابطین این افراد هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون ٥ انبار در این ارتباط شناسایی و پلمب شده است از احتمال افزایش بازداشتی‌ها خبر داد.

میزان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نظام اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد