Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@08:52:21 GMT

پذیرش بدون کنکور در علمی کاربردی جهاددانشگاهی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۵۱۳

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس، محمدرضا زاهدی گفت: پذیرش دانشجو در این مرکز در دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ترم مهر امسال انجام می‌شود.

وی افزود: رشته‌های کاردانی پیش بینی شده شامل  کاردانی فنی نرم‌افزار ـ برنامه سازی کامپیوتری، کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی،  کاردانی حرفه‌ای امور کتابداری و اطلاع رسانی، کار دانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثارمکتوب و متون رسمی،  -کاردانی حرفه ای انیمیشن و  کاردانی فنی فناوری اطلاعات ـ اینترنت و شبکه های گسترده انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زاهدی گفت: رشته‌های  مهندسی فناوری اطلاعات ـ فناوری اطلاعات،  فناوری اطلاعات ـ تجارت الکترونیک،  مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری و  مترجمی خبر انگلیسی هم رشته‌هایی است که در آن پذیرش دانشجوی کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای رشته‌های کاردانی از 28 مرداد آغاز شده و تا چهارم شهریور ادامه دارد، گفت: زمان ثبت نام برای رشته‌های کارشناسی بعد از اتمام ثبت نام رشته‌های کاردانی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

زاهدی از علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ها درخواست کرد که  برای کسب اطلاعات بیشتر به ساختمان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز واقع در تقاطع بولوار عدالت و بولوار رحمت، ابتدای بولوار عدالت جنوبی، روبروی کوچه 21 مراجعه کرده یا با شماره‌های 3ـ38264922 و 09164494806 تماس بگیرند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز همچنین خاطرنشان کرد که برای متقاضیان واجد شرایط امکان استفاده از معافیت تحصیلی، تقسیط شهریه، پرداخت وام و تخفیف شهریه وجود دارد.

 زاهدی همچنین یادآور شد که  مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز سال 1377 زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرده و از باسابقه ترین و توانمندترین مراکز علمی کاربردی استان فارس به شمار می‌رود. بطوریکه بر اساس نتایج سطح بندی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در سال 98، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز جزو مراکز سطح 2 دانشگاه جامع قرار گرفته است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز با یادآوری اینکه هیچ یک از مراکز علمی کاربردی کشور در سطح بندی انجام شده، در سطح یک قرار نگرفته است، گفت: براین اساس مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی شیراز جزو مراکز آموزش عالی برتر کشور محسوب می‌شود.

زاهدی گفت: ارزیابی و سطح بندی مراکز علمی کاربردی براساس شاخص هایی نظیر مدیریت، دوره های آموزشی، ساختمان و فضای مرکز، تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی، مدرسان نمونه و... انجام شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس کارشناسی کنکور پذیرش دانشجو بدون کنکور مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات از مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی ۱۶۴۹ بازدید کرد و با چگونگی عملکرد و دستاوردهای این سامانه‌ی خدمت رسان آشنا شد.

در این بازدید، احسان طالبی، مدیرکل دفتر همکاری‌های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اهم اقدامات انجام شده توسط سامانه ۱۶۴۹ در سال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت: مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال ۱۴۰۱ و با هدف ارائه خدمت پایدار و مطمئن به دستگاه‌ها و مردم و با همکاری دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل تدارکاتی و پشتیبانی در دو قالب مرکز تماس و سامانه اینترنتی کار خود را آغاز کرد.

این مرکز که دارای کادری مجرب و آموزش دیده است، در سال گذشته به بیش از ۷۷ هزار تماس تلفنی پاسخ داده است. مدیرکل دفتر همکاری‌های فرا سازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه در خصوص وضعیت تماس‌های برقرار شده با این مرکز گفت: عمده‌ترین تماس‌های برقرار شده با این مرکز متعلق به شش فعالیت از مجموع فعالیت‌ها و طرح‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران است. در این میان، بیشترین تماس‌ها با ثبت بیش از ۶۲ هزار بار تماس به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تعلق دارد. مابقی تماس‌ها نیز به ترتیب متعلق به پنجره واحد زمین، پیام‌رسان‌ها، حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، گواهی‌های نرم‌افزار و سامانه پیامکی ۴۰۴۰ است.

طالبی در خصوص رویکرد این مرکز در سال جدید بیان داشت: با توجه به این که خدمت رسانی و انجام وظیفه پاسخگویی جز اولویت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال پیش رو است، رضایت‌مندی مردم ضمن دریافت پاسخ پس از برقراری تماس با این مرکز و پاسخگویی به سوالات مرتبط با خدمات دارای تعرفه از اولویت‌های مرکز تماس ۱۶۴۹ در سال پیش رو خواهد بود.

گفتنی است، کسب و کارها و عموم متقاضیان، علاوه بر امکان برقراری تماس از طریق شماره ۱۶۴۹، با مراجعه به نشانی https://1649.ir می‌توانند از آخرین مصوبات و بخشنامه‌های دستگاه‌های ذیربط در خصوص حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال باخبر شوند و در صورت نیاز شکایت خود را از سکوها و دستگاه‌های متولی در این زمینه به ثبت برسانند.

کد خبر 6085520 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟