Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@11:30:38 GMT

تجربه وحشت در جزیره مکزیک+عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۶۸۴

تجربه وحشت در جزیره مکزیک+عکس

این عروسک‌ها از سال‌ها قبل برای محافظت از روح یک دختر غرق شده درمقابل ارواح شیطانی به درختان آویزان شده است.   عروسک‌ها با گذر زمان کثیف و خراب شده و لباس هایشان نیز از بین رفته و همین موضوع سبب شده تا چهره‌ای وحشتناک به جزیره بدهند.

گردشگران برای بازدید از این منطقه پس از سوار شدن بر دو قایق خود را به جزیره متروکه و خالی از سکنه می‌رسانند تا لحظات دلهره‌آوری را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          این جزیره نشانی از روح مسخ شده دختر بچه دارد.

داستان این دختر بچه به حدود نیم قرن پیش بازمی گردد که وی در اعماق پنهان جزیره در میان کانال غرق شد. تنها ساکن دائمی این جزیره یک زاهد گوشه نشین به‌نام «دان جولیان سانتانا باررا» بود که با داشتن همسر و خانواده زندگی در این جزیره را انتخاب کرده بود. وی بعد از مرگ این دختر شروع به صید عروسک‌هایی کرد که در کانال‌ها افتاده بود. او آنها را از درخت‌ها آویزان می‌کرد تا از خودش در برابر شیطان محافظت کند و روح دختر مرده را آرامش ببخشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سناتور تام کاتن به همراه 26 نفر از همکاران جمهوری‌خواه خود با ارسال نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، خواستار ایجاد نظم در دانشگاه‌ها شدند که در آنها اعتراضات حامی فلسطین برگزار می‌شود.
 
این نامه در حالی منتشر شد که مقامات در تلاش برای خنثی کردن تظاهرات‌هایی هستند که در اعتراض به جنگ مداوم اسرائیل در غزه در تعدادی از دانشگاه‌های ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دانشگاه ییل برگزار شد.
 
در این نامه آمده است: «شما باید برای بازگرداندن نظم و محافظت از دانشجویان یهودی در محوطه دانشگاه ما اقدام کنید.»
 
سناتورها از گارلند و کاردونا خواستند تا روز چهارشنبه (امروز) در مورد تلاش‌ها برای محافظت از دانشجویان یهودی اطلاعاتی را ارائه کنند.
 
بیش از 130 نفر در طول شبانه روز در دانشگاه نیویورک در منهتن در جریان اعتراضات حامی فلسطین دستگیر شدند. همچنین 45 نفر دیگر در دانشگاه ییل در نیوهیون، کنکتیکت دستگیر شدند.
 
تظاهرکنندگان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها از حمایت از اسرائیل صرف نظر و حمله این رژیم به غزه را محکوم کنند.
 

دیگر خبرها

  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!