Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: تاخیر در برگزاری مراسم برترین ها به علت بدهی به هتل شایعه ای بیش نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال  بعد از پایان مراسم برترین‌های فوتبال اظهار کرد: به هر حال بخشی از این تاخیر و ناهماهنگی برعهده من است و این را باید بپذیریم و بخش دیگر به جای دیگر مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درودگر درباره اینکه تاخیر در برگزاری مراسم برترین‌ها به علت بدهی به هتل بوده است، گفت: شایعه زیاد است و شاید بگویند به علت بدهی به آجیل فروش این مراسم با تاخیر برگزار شد، اما این موضوع صحت ندارد.  

کارت پول همراه من نیست 

او درباره اینکه برای پرداخت بدهی به هتل کارت کشیده است تا درب را باز کردند، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و کارت پول همراه من نیست و امروز از سفر خارج از کشور بازگشتم و هیچ کارتی هم همراه من نیست و حتی کارد میوه خوری هم نبود تا بکشم.  

ما با هتل محل برگزاری مراسم قراردادی نداشتیم 

درودگر درباره ابهامات ایجاد شده میان شرکت سابق و فعلی حامی مالی فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: چنین چیزی نیست. من از شما تقاضا دارم یک مقدار زیبایی‌های مراسم و کار‌های انجام شده را ببینید و به ما، تماشاچی‌ها و داوران و بازیکنان خسته نباشید بگویید. اینکه ما بخواهیم از همدیگر انتقاد کنیم یا مسائل غیر واقعی را مطرح کنیم درست نیست و سازمان لیگ با هتل محل برگزاری مراسم قرارداد نداشته است که  به هتل بدهی داشته باشد. همچنین پولی هم نباید پرداخت می‌کردیم. این مراسم تاخیر ۲ ساعته  نداشته است و ما گفتیم افراد دعوت شده ۱۶:۳۰ به هتل بیایند تا ساعت ۱۷ مراسم را برگزار کنیم. به هر حال آنچه مسلم است ما با این مجموعه قرارداد و بدهی نداشتیم و مراسم برگزار شده است.  

بیشتر بخوانید:  فیفا برای استفاده از یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرده است/ احتمالا طرح اختصاصی لباس شاگردان ویلموتس در آذرماه رونمایی خواهد شد

برای طراحی لباس تیم ملی فراخوان دادیم 

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پیراهن تیم ملی  فوتبال کشورمان گفت: طبق برنامه قرار بود که شرکت آل اشپورت یک ماکتی بیاورد و در اینجا بگذارد، اما تشخیص دادند که این کار را نکنند تا لباس جدید بیاید. ما فرصت را برای این شرکت فراهم کردیم. برای  طراحی لباس‌ها فراخوانی زدیم و مردم، کارشناسان و طراحان البسه پیشنهادات خود را می‌دهند و بعد بررسی می‌شود و  طرحی که  تایید می‌شود شرکت آل اشپورت آن را تولید می‌کند و از آن رونمایی می‌کند.

فیفا طرح یوز را در لباس تیم ملی پذیرفت 

 او درباره اینکه قرار است لوگوی فدراسیون فوتبال تغییر کند و طرح  یوز در آن لوگوی جدید کار شود، گفت: فیفا طرح یوز را پذیرفت که در لباس ما باشد، اما فدراسیون فوتبال زحماتی کشیده و قرار است لوگوی فدراسیون تغییر کند و به طور حتم آن لوگو در لباس‌ها تعبیه می‌شود و فکر می‌کنم امر طبیعی باشد.  

نزدیک به ۹۰  نفر به  افراد برگزیده رای دادند 

درودگر درباره انتقادات به انتخاب برترین‌ها و اینکه برترین‌ها را  چه کسانی انتخاب کردند و چطور شد که مهدی کیانی به جای احمد نوراللهی بهترین هافبک شد، گفت: در حال حاضر هر کدام از شما نقطه نظرات متفاوتی دارید و شما آمار خود و  یک آنالیز را می‌بینید. ما ۱۲۰ فرم برای ۱۲۰ نفر فرستادیم که شامل اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ، کارشناسان، رسانه ها، روسای هیئت‌ها، مربیان و مدیران و کاپیتان‌ها می‌شدند که رای دادند. البته از ۱۲۰ رای، نزدیک به بیش از ۹۰ نفر رای دادند و شاید رای آن دوستان با من متفاوت باشد، اما آنچه مسلم است رای‌ها در حضور حراست فدراسیون فوتبال و مدیریت اداری سازمان لیگ  بازگشایی شد که همه آرا از سوی کارشناسانی است که رای دادند.  

بیشتر بخوانید: لحظه به لحظه با مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان

اردوی دو روزه تیم ملی نوجوانان از 29 فروردین آغاز می شود.

طرفداری | اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال از فردا در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته جوانان به منظور استعدادیابی و انتخاب بازیکنان برتر، بازیکنان دعوت شده به اردو باید از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند.

برای دانلود اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو اینجا کیلیک کنید.
ورود به اردو: روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ صبح
خروج از اردو: روز پنجشنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن