Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@06:04:43 GMT

خدمات دولت در قشم ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۷۷۵

خدمات دولت در قشم ستودنی است

به گزارش ایرنا، امام جمعه قشم شامگاه شنبه در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها از کارآمدترین ابزار تحقق این مهم است.
حجت‌الاسلام میثم تارم ادامه داد: سیاست رهبر معظم انقلاب بر حمایت از دولت‌های منتخب مردم است و البته این حمایت به معنای پرهیز از نقد منصفانه نیست.
وی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای ارزیابی اقدامات و بررسی راهکارهای ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به آحاد مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قشم دامن زدن به حواشی را آفت خدمتگزاری دانست و افزود: انتظار می رود مسوولان با ارزیابی عملکرد خود و توجه به شرایط روز، اولویت‌های مورد نیاز جامعه را محقق کنند.
وی گفت: فلسفه نامگذاری هفته دولت الگوگرفتن دولتمردان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های ولایتمداری، اخلاص، ساده‌زیستی و استکبارستیزی است.
۳۶ طرح عمرانی با اعتبار یکهزار و ۱۰۲ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در قشم به بهره‌برداری می‌رسد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.
۷۵۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان جزیره قشم هفته دولت کارآمدی دولت قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنر‌های تجسمی اردبیل گفت: ۲۵۰۰ نفر از جامعه تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در حال حاضر از ظرفیت خدمات هنری بهزیستی استفاده می‌کنند که ۶۸ مربی در مراکز توانبخشی بهزیستی در حال آموزش هنر به جامعه بزرگ معلولان استان هستند.
حامد رضایی افزود: آموزش هر نفر برای توان‌خواهان از دغدغه‌های مهم اداره بهزیستی و اولویت اول این مرکز بود که طی اقدامات انجام شده، در حال حاضر ۶ گروه تئاتر در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه هنر که ۱۲۰ ساعت آموزش برای مددجویان بهزیستی داده شده بود، ۴۰ ساعت آن هنر درمانی در حوزه نقاشی است که در انتهای سال ۱۴۰۱ رخ داده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مراسم تجلیل از سرآمدان عرصه هنرهای تجسمی بهزیستی اردبیل

دیگر خبرها

  • وعده صادق نشان داد شکست ناپذیری اسرائیل یک ادعاست
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی