Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:47:37 GMT

شرور سابقه‌دار در بروجرد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۶۸۲۷

شرور سابقه‌دار در بروجرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در این شهرستان پس از سال‌ها فرار از قانون خبر داد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سرهنگ غلام‌حسین مهدی‌پور امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در پی گزارشات رسیده از مرکز ناجا با تلاش‌های شبانه‌روزی و هوشیاری یگان‌های این انتظامی در یک عملیات ضربتی مأموران موفق شدند فرد شروری را پس از سال‌ها فرار از قانون دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: این شرور دارای 9 فقره سابقه ضرب‌ و جرح عمدی با چاقو، پنج فقره سرقت مسلحانه، 2 فقره مزاحمت نوامیس، یک فقره تخریب اموال عمومی و نیز چندین فقره قدرت‌نمایی با قمه را دارد.

هلاکت شرور مسلح در فنوج؛ 2 مامور انتظامی به شهادت رسیدندتهران| پلیس امنیت شرور محله فلاح را زمین‌گیر کردتهران| بازداشت شرور سابقه‌دار در درگیری دسته‌جمعی

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: شرور سابقه‌دار پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد