Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به از ابتدای اجرای طرح تابستانه ۲۹۲ فقره حادثه به وقوع پیوسته است، گفت: در در قالب این طرح به ۹۶۵ حادثه دیده امداد رسانی شده است.


او افزود: این طرح از ۳۱ خردادماه امسال آغاز به کار کرده و به مدت ۹۴ روز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۳ پایگاه ثابت و شش پایگاه موقت در محور‌های مواصلاتی و حادثه خیز استان مستقر شده اند، گفت: همچنین ۱۴۰ نجاتگر با ۴۶ خودرو آمبولانس و خودرو نجات به صورت شبانه روزی در آمادگی کامل بوده و به حوادث امدادرسانی می‌کنند.

اسعدزاده با بیان اینکه تیم امداد و نجات هوایی آماده پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر مترقبه است، گفت: این تیم متشکل از سه نفر کاپیتان و مسئول فنی، دو نفر نجاتگر از ۲۲ بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است.


او با اشاره به از ابتدای اجرای این طرح ۲۹۲ فقره حادثه به وقوع پیوسته است، افزود: از این تعداد ۱۹۶ مورد جاده ای، ۴۲ مورد شهری، ۱۰ مورد کوهستان، یک مورد ریزش آوار، یک مورد زلزله و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.


معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح به ۹۶۵ حادثه دیده امداد رسانی شده است، گفت: از این تعداد ۶۰۲ نفر در حوادث جاده ای، ۲۷۳ نفر بصورت حضوری، خدمات امدادی دریافت کرده اند.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح تابستانه در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امداد رسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل در جنوب استان خبر داد و گفت: ۷۷ نفر از این حادثه دیدگان اسکان اضطراری یافتند.

سید محمد مهدی سجادی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.
وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان در بحث تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • باران بهاری سیل‌آسا شد
  • جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
  • جذب ۳۳۰۰ حامی در ماه رمضان