Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: آخرین فرصت استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش امسال است و این امکان در سال آینده فراهم نمی‌شود. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،محمدرضا محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آخرین فرصت بهره‌مندی از بخشودگی 100 درصدی جرایم قابل بخشش تا پایان امسال است اظهار داشت: در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا مهلت یاد شده، این امکان در سال آینده تمدید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده؛ چالش جدی بخش تولیداهواز| وصول مالیات مودیان از حساب بدهکاران آن‌ها امکان‌پذیر استبخشنامه بخشودگی جرائم مالیاتی برای تشویق و حمایت تولید ملی استوی افزود: حمایت دولت از بخش غیردولتی همواره باید محدود، مشروط، کاهنده و تضمین دار باشد، بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور در سال 1399، هم سطح اختیارات ادارات کل امور مالیاتی در خصوص بخشودگی جرایم مالیاتی محدود خواهد شد و هم احراز شرایط خوش حسابی باید با مستندات کامل صورت گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان تصریح کرد: بر اساس اعلامیه‌های مکرر سازمان امور مالیاتی بهتر است فعالان اقتصادی از فرصت استثنایی امسال استفاده کنند و ضمن اکتساب عنوان خوش‎حسابی، با سهل‎ترین شکل ممکن و با عزت و احترام از بار سنگین جرایم مالیاتی رهایی یابند و قاعدتا هیچ مودی هوشمندی 100 تومان بخشودگی سهل و آسان و با عزت و احترام امسال را با 70 تومان بخشودگی احتمالی و سخت در سال بعد عوض نمی‌کند.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار مهر، بخشنامه سازمان امور مالیاتی موضوع احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور طی نامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۳/۱ تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ توسط رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شد.

برای مشاهده جزئیات احکام مالیاتی سال جاری اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6078620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های خشن در البرز
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف در استان البرز
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد