Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:46:27 GMT

دستگیری شرور سابقه دار در بروجرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۰۴۶

دستگیری شرور سابقه دار در بروجرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مهدی پور غلامحسین فرمانده انتظامی بروجرد اظهارداشت: در پی گزارشات واصله از مرکز ناجا با تلاش‌های شبانه روزی یگان‌های انتظامی، در یک عملیات ضربتی ماموران موفق شدند فرد شروری را پس از سال‌ها فرار از قانون دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: شرور مذکور دارای ۹ فقره سابقه ضرب و جرح عمدی با چاقو، ۵ فقره سرقت مسلحانه، ۲ فقره مزاحمت نوامیس، یک فقره تخریب اموال عمومی و چندین فقره قدرت نمایی با قمه را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورغلامحسین اظهار داشت: پس از دستگیری این فرد شرور با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/م

شرور سابقه دار در بروجرد دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان

 به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره  تیراندازی  و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه  پلیس  مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا
 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین