Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:30:14 GMT

پارما 0 - 1 یوونتوس؛ پیروزی در شب بی قراری رونالدو

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۰۷۸

پارما 0 - 1 یوونتوس؛ پیروزی در شب بی قراری رونالدو

یوونتوس در اولین بازی فصل سری آ با یک گل پارما را مغلوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی با تک گل دقایق ابتدایی جئرجو کیه لینی برابر پارما به برتری دست یافت که کریستیانو رونالدو در طول بازی تلاش زیادی برای گلزنی کرد و حتی یک گل او نیز میلیمتری از سوی VAR آفساید اعلام شد تا ستاره پرتغالی ناکام هفته اول لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 11 برای یوونتوس ایجاد شد اما ضربه سر رونالدو روی ارسال خدیرا با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه ایگلس با یک ضربه والی تماشایی دروازه یوونتوس را تهدید کرد اما شزنی با عکس العملی خوب توپ را دور کرد.

 

 

اما در دقیقه 21 یوونتوس به گل رسید. ضربه ساندرو در میانه راه با اثرگذاری کیه لینی همراه شد و کاپیتان یوونتوس اولین گل فصل سری را با تیرهوشی به ثمر رساند.

 

در دقیقه 29 رونالدو با حرکتی انفرادی برای خودش موقعیت سازی کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

در اواخر نیمه اول رونالدو روی پاس داگلاس کاستا بالاخره موفق به گلزنی شد و حتی خوشحالی بعد از گل خود را نیز اجرا کرد اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 یوونتوس به پایان برسد.

 

دقایق ابتدایی نیمه دوم آرام دنبال شد و اولین موقعیت در دقیقه 58 ایجاد گشت. ارسال داگلاس کاستا به رونالدو رسید اما ضربه او از بالای دروازه پارما به بیرون رفت.

 

 

در دقیقه 65 رونالدو با حرکتی زیبا در محوطه جریمه پارما صاحب موقعیت شد اما ضربه سرکش او توسط سپ مهار شد. دقایقی بعد یک بار دیگر همین اتفاق تکرار شد اما این بار هم ضربه ستاره پرتغالی با مهار سپ همراه شد تا بدشانسی های او ادامه پیدا کند.

 

در لحظات پایانی پارما تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد و در دقیقه 93 هرنانی تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما ضربه ایستگاهی او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا یوونتوس در اولین بازی خود به سختی برابر پارما به پیروزی دست یابد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو جورجیو کیه لینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید

بانوی پیر به لطف یک گل دیرهنگام صعودی ناپلئونی را به فینال کوپا ایتالیا تجربه کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!