Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:29:12 GMT

توضیحات خلیلی درباره تغییر زمین تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۱۲۷

توضیحات خلیلی درباره تغییر زمین تمرین پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن خلیلی درباره بازگشت سرخپوشان به ورزشگاه شهید کاظمی و در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است زمین تمرین روز‌های گذشته به زمین دوم تمرین تیم بدل شود، اظهار داشت: ما برای ۱۰ جلسه تمرین در مجموعه خیریه عمل قرارداد بسته بودیم تا شرایط آن را برای قراردادی بلندمدت‌تر امتحان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این زمین رضایت بازیکنان و سرمربی را به دست می‌آورد، احتمالاً از آن به عنوان زمین دوم استفاده می‌کردیم، اما شرایط این زمین حداقل برای پرسپولیس مناسب نبود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مجموعه شهید کاظمی برگردیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین نکات برای ما، هموار بودن زمین است که خیریه عمل این شرایط را نداشت و با توجه به جنس چمن، برای حضور طولانی مناسب نیست. از سوی دیگر چمن استفاده شده هم چمن مخصوص فوتبال نیست. زمین از چمن مَرغ پوشیده است، از همان نوعی که در فضای سبز استفاده می‌شود.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به نبود امکانات لازم در زمین خیریه عمل گفت: علاوه بر امکانات جانبی از جمله رختکن، اتاق‌های جلسات و کنفرانس، اتاق‌های مجزا برای اموری مانند مسائل پزشکی و ماساژ یا به میزان کافی نبود، یا اینکه شرایط مطلوب موردنظر ما را نداشت.

«شرایطی که پرسپولیس به آن نیاز دارد، در هر جایی فراهم نیست.»، خلیلی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: فعلاً تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال می‌کنیم و زمین‌های دیگری را هم برای مواقع خاص بررسی خواهیم کرد. با هماهنگی با کالدرون، در‌های تمرین روز دوشنبه به روی هواداران و نمایندگان رسانه‌ها باز شد. اتفاقاً یکی از مشکلات در زمین خیریه عمل این بود که شرایط خوبی را برای هواداران ما ایجاد نمی‌کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محسن خلیلی باشگاه پرسپولیس تمرین پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند.

* این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

* پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

* در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود.

* وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

* حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 6086975

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید