Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:52:23 GMT

حسن تفتیان سهمیه المپیک توکیو گرفت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۱۸۸

حسن تفتیان سهمیه المپیک توکیو گرفت

حسن تفتیان که در اردوی تدارکاتی کمپ اینسپ پاریس زیر نظر اونتانون گای، مربی فرانسوی خود در حال انجام تمرینات آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان است، امشب در مسابقات دایموند لیگ پاریس و در رقابت‌های حاشیه‌ای ماده ۱۰۰ متر با ثبت زمان ۱۰.۰۳ ثانیه ضمن کسب عنوان برتری، سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین سهمیه دوومیدانی ایران را احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک در مسابقات دایموند لیگ قطر کسب کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن تفتیان دوومیدانی بازی های المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان این مسابقات که با حضور ۳ نماینده کشورمان برگزار شد، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با راه یابی به دیدار فینال سهمیه المپیک را بدست آوردند.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر و امتیاز عالی نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۱ از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و سهمیه المپیک پاریس را از آن خود کرد.

این مسابقات با راه یابی کشتی گیران به دیدار فینال پایان یافت و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار پایانی سهمیه المپیک را کسب کردند.
بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تاکنون در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد و تنها فرصت کسب سهمیه المپیک در وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های گزینشی در سطح جهانی است که روز‌های ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک/ آذرپیرا هم مسافر پاریس شد
  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم