Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه سبزوار شنبه شب در جمع مردم در مسجد جامع این شهر گفت: در پنج ماه نخست امسال  ۳۸ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه ثابت ۸۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.
احمد برادران افزود: در این مدت سه فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.
وی اظهار داشت: کارخانه آهک هیدراته با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال و کارخانه بتن های سبک و الیاف مصنوعی مستقر در شهرک صنعتی سبزوار در هفته دولت آماده بهره  برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سبزوار با اشاره به جذب سرمایه گذاری خارجی گفت: کارخانه سیلیکو منگز با سرمایه گذاری بیش از  ۸۰۰ میلیارد ریالی چینی ها در سال جاری به بهره برداری می رسد که ظرفیت تولید روزانه آن ۸۰ تن سیلیکومنگنز است.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت شهرستان سبزوار افزود: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بخش های آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، اسکن هسته‌ای، رادیوتراپی، نازایی، شیمی درمانی و بازتوانی قلب به یکی از قطب های درمانی شرق کشور تبدیل شده است.
برادران اظهار داشت: با بهره مندی از پزشکان و جراحان فوق تخصص در سبزوار طی سال جاری پس از کسب مجوزهای لازم اجازه پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه این شهرستان فراهم شده است.
وی گفت: طی ۶ سال گذشته با وجود محدودیت منابع، زیر ساخت های شهرستان ارتقا یافته و عملیات اجرایی راه آهن سبزوار در مرحله پایانی قرار دارد و شاخص ها در حوزه  گازرسانی، آب شرب،راه ها و اشتغال روستایی افزایش چشمگیر داشته است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار دوشنبه در نشست شورای اداری سبزوار گفت: این طرح‌ها در بخش های مختلف اقتصادی، آب و فاضلاب، راهها، برق، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی است که برخی از آنها با توجه و اعتبارات دولت سیزدهم در مرحله تکمیل نهایی قرار گرفته است.   حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: در سفر قبلی هیات دولت به خراسان رضوی اعتباراتی برای برخی طرح های زیرساختی سبزوار لحاظ شد که اقدام‌های شاخصی در این حوزه‌ها صورت گرفت و برای مثال ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب سبزوار از محل مصوبه‌های سفر استانی رییس‌جمهور پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.   وی گفت: همچنین تصفیه‌خانه دوم سبزوار در «توحیدشهر» با پیشرفته‌ترین روش‌های تصفیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست و اکنون در مرحله تامین تجهیزات قرار دارد.   فرماندار ویژه سبزوار افزود: عملیات تکمیل طرح سالن اجتماعات (آمفی تئاتر) هزار نفری دانشگاه حکیم سبزواری نیز با تامین اعتبار از محل مصوبات سفر رییس‌جمهور در حال اجراست.   ابراهیمی گفت: برای طرح راه آهن شهرستان نیز از طریق ماده ۵۶ سه هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است که با تامین بقیه اعتبار از محل سفر هیات دولت تلاش می‌شود این طرح زیرساختی در دولت سیزدهم تکمیل شود.   او افزود: در حوزه راه‌های ارتباطی عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۲۰ کیلومتر در مرحله نخست در مراحل پایانی قرار گرفته و عملیات روکش آسفالت در بخش هایی از مسیرهای ارتباطی به ویژه در جاده سبزوار در محور ملی تهران - مشهد انجام شده است.   فرماندار ویژه سبزوار گفت: البته یکی از نیازهای اساسی در این حوزه، راههای روستایی به ویژه در بخش محروم «روداب» است که تعهد ۱۰۰ میلیارد ریالی برای روکش بخشی از مسیر سبزوار - روداب دریافت شد.   ابراهیمی افزود: در حوزه تامین زیرساخت ها نیز ایجاد پست‌های فوق توزیع شهرک صنعتی شماره ۲، بخش روداب، توحیدشهر و منطقه ویژه اقتصادی سبزوار مورد نیاز است که بخشی از آن در مرحله اجرا قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • ریزش سرمایه‌گذاری خارجی چین
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد