Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد جهاندیده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه برگزار خواهد شد.
وی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، شناسایی استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران و ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تلاش استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی را از اهداف این دوره از رقابت‌ها ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد زیرپوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل، همسر و فرزندان بالاتر از ۱۵ سال می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.
جهاندیده اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های قرآنی آبان برگزار می‌شود و نفرات برتر آن به مرحله کشوری راه می‌یابند.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان