Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ۱۱۰ واحد مسکونی متعلق به مردم سیل زده منطقه عین دو اهواز که به دنبال سیل فروردین ماه سال جاری با خسارت‌های گسترده‌ای همراه بود، توسط گروه های جهادی سپاه ولیعصر (عج) و قرارگاه سازندگی و خدمت رسانی بقیه الله (عج) تعمیر و بازسازی و به به مناسبت عید غدیر به مردم سیل زده این منطقه تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه عین از مناطق محروم کلانشهر اهواز به شمار می‌رود که در سیل فروردین ماه بسیاری از منازل این منطقه دچار آبگرفتگی شد و به دلیل بافت فرسوده این منطقه خسارت‌های زیادی به مردم وارد شد .

گروه های جهادی از ابتدای سال جاری با حضور در این منطقه در ابتدا اقدام به تخلیه آب از منازل کرده و سپس جهت تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده فعالیت خود را آغاز کردند.

 ۱۱۰ واحد مسکونی در این منطقه تعمیر و در آیینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید دسمی تولیت حوزه علمیه بقیه الله (عج) ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ، حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و جمعی از مسئولان استان به مردم این منطقه تحویل داده شد .

یک هزار و ۲۰۰ منزل مسکونی در منطقه عین ۲ نیازمند تعمیر و بازسازی بود که ۷۰۰ واحد مربوط به سیل و ۵۰۰ واحد نیز منازل محروم بودندکه در مرحله اول ۱۱۰ واحد بازسازی و به اهالی منطقه تحویل داده شد .

عین دو منطقه‌ای که در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز در خوزستان است که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ با شکسته شدن سیل‌بند در این منطقه زیر آب رفت .

۹۵۹۴/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان واگذار می‌شود.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

کد خبر 747400

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است