Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذرمهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در ایام هفته دولت ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان در زاهدان به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها برای حدود ۴ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زاهدان از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان به عنوان یکی از پروژه‌های شاخصی که در هفته دولت افتتاح می‌شود نام برد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۱۸۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی میرجاوه از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او  با اشاره به اینکه گازرسانی شهری به زاهدان نسبت به مدت مشابه ۲ سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است خاطرنشان کرد: گازرسانی آرزوی دیرینه مردم زاهدان و یکی از مولفه‌های اصلی توسعه یافتگی یک منطقه به شمار می‌رود که این رشد یک رکورد بی‌سابقه است و امیدواریم تمام پهنه زاهدان از این نعمت بهره‌مند شود.

فرماندار زاهدان گفت: گازرسانی یک ضرورت برای استان به‌شمار می‌رفت که در سفر مقامات کشوری به استان چانه‌زنی جدی در رابطه با گازرسانی به استان صورت گرفت؛ با توجه به اینکه گاهی عمر پروژه‌ها آنقدر طولانی می‌شود که شیرینی لازم را در کام مردم به جای نمی‌گذارد برای گازرسانی به استان ۳ استان معین به کمک شرکت ملی گاز سیستان و بلوچستان آمدند تا این پروژه زودتر به اتمام برسد.

نخعی افزود: حاشیه‌نشینی در زاهدان یک درد قدیمی است که زیبنده مردم نیست در واقع می‌توان گفت نسبت بسیار بالایی از مردم سطح شهر زاهدان حاشیه‌نشین هستند و زاهدان پس از مشهد رتبه دوم حاشیه‌نشینی در کشور را به خود اختصاص داده است.

او  عنوان کرد: پس از مشاهده میدانی حاشیه شهر زاهدان توسط ۳۰ گروه از شخصیت‌های مهم کشوری و مجلس سه گروه از استان‌های مختلف به عنوان استان معین مشخص شدند تا نسبت به ساماندهی حاشیه شهر زاهدان کمک کنند.

انتهای پیام/ع

پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴ پروژه حیاتی در بخش پست آماده بهره‌برداری است، افزود: احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت، توسعه بخش فوق توزیع پست رشت شمالی، استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت سنگر و استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت خشکبیجار از جمله پروژه‌های بخش پست بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان به پایان رسید.

دشت بزرگ با بیان اینکه ۶ پروژه حیاتی نیز در بخش خط آماده بهره برداری است، افزود: احداث فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – غرب رشت – سیادتی، احداث ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی-پونل -سیادتی در غرب رشت، احداث ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت-طالقانی-سیادتی در غرب رشت، جایگزینی هادی پرظرفیت هوایی ۶۳ کیلوولت خط رشت شمالی-پوشش-مقدم، احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر و احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار نیز از پروژه‌های آماده بهره‌برداری بخش خط شرکت برق منطقه‌ای گیلان است.

وی با تاکید بر این نکته که هر فعالیت و اقدامی شدنی و ممکن است، افزود: این پروژه‌های آماده بهره‌برداری که نقش بسیار مهم و حساسی در عبور موفق از اوج بار سال جاری دارند، فقط با برنامه‌ریزی، کار جهادی، پیگیری‌های مستمر و توکل بر خدا به نتیجه رسید.

دشت بزرگ تصریح کرد: اتمام به موقع این تعداد از پروژه در مدت زمان کوتاه و در تنگنای شدید مالی، نشانگر عزم راسخ کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان است که با صرف فعل خواستن، توانستند آنها را به اتمام برسانند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در پایان با اشاره به اینکه سنگ بزرگ علامت نزدن نیست، گفت: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان از جان مایه گذاشتند و با آمادگی کامل و پای کار بودن، خط بطلان بر ضرب‌المثل سنگ بزرگ، علامت نزدن است کشیدند و خدا را شاکرم که در این بازه زمانی کم و در این شرایط بد اقتصادی توانستیم این پروژه‌ها را قبل از اوج بار سال جاری به اتمام برسانیم و تقدیم مردم شریف و فهیم استان گیلان کنیم.

کد خبر 6087212

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳