Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@19:09:29 GMT

انسجام، امید و نشاط نیاز مبرم شرایط کنونی کشور است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۲۹۵

انسجام، امید و نشاط نیاز مبرم شرایط کنونی کشور است

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری شنبه شب در نشست خبری بمناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: کشور امروز در بدترین و سخت ترین شرایط و دشمنی ها از سوی استکبار جهانی مواجه شده و البته دولت دوازدهم نیز سرافرازانه ، مقتدر و با عزت در حال عبور از این گردنه دشوار است.

وی بیان کرد: دولت در چنین شرایط سختی کارها و دستاوردهای بزرگی در حوزه های گوناگون داشته که مجموعه مدیران در بخش های مختلف در این هفته باید با قاطعیت ، شفافیت و البته بدون لکنت زبان نیز به بیان بخشی از این دستاوردها بپردازند که خروجی آن نیز تقویت امید و دلبستگی بیشتر مردم به نظام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت حمایت، تقویت و برجسته سازی نقاط مثبت ، ظرفیت ها و استعدادها در سطح کلان و این استان از سوی رسانه ها، نخبگان و افراد دارای تریبون به ویژه در هفته دولت و پرهیز از سیاه نمایی و ناامید کردن مردم تاکید کرد و گفت: البته این به معنای نادیده گرفتن ایرادها و ضعف ها در بدنه دولت و حوزه اجرایی نیست.

وی نقش ممتاز و تعیین کننده رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی را یادآور شد و گفت: به نظر می رسد نقاط ضعف و کمبودها بیش از ظرفیت ها و نقاط مثبت در کهگیلویه و بویراحمد برجسته سازی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از ظرفیت های انحصاری و محور توسعه این استان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است که یکی از راه های تقویت آن برجسته سازی نقاط مثبت ، ظرفیت ها و استعدادهای طبیعی، تاریخی و فرهنگی در این حوزه است.

برچسب امنیتی ندهیم

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به برخی موانع توسعه این استان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ایرادها و مانع جدی فرا روی توسعه کهگیلویه و بویراحمد دامن زدن بیش از حد به مسایل سیاسی، جناحی و یا منطقه ای است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیگر موانع جدی فرا روی توسعه این استان خودزنی ها، بزرگنمایی مشکلات و البته زدن برچسب های امنیتی یا سیاسی بر روی برخی موضوعات و یا مشکلات ریز است که رسانه ها می توانند نقش موثری در تغییر این رویکردهای منفی داشته باشند.

۲۵۳طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۲۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در این استان خبر داد و گفت: ۲۵۳ مورد از این طرح ها افتتاحی و ۳۷ مورد نیز کلنگ زنی خواهد شد.

کلانتری اظهار داشت: ۳۱ مورد از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال اقتصادی و مابقی نیز عمرانی در حوزه های مختلف راه، بهداشت ، اوزش، ورزش، آب ، گاز رسانی ، برق رسانی و خدمات خواهد بود.

کلانتری همچنین مجموعه اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال را افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان اشتغالزایی این تعداد طرح اعم از عمرانی و اقتصادی را نیز حدود سه هزار نفر عنوان کرد.

کلانتری با تاکید بر اینکه اولویت اساسی در اجرای طرح های عمرانی با طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است، گفت: هم اینک بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ طرح عمرانی نیمه تمام در این استان در حال اجراست که بخش عمده ای از آنها انباشت و طرح های راکد و نیمه تمام از سال ها و حتی دولت های گذشته است.

وی همچنین طرح ملی پاتاوه – دهدشت و بیش از ۱۰۰ طرح مهم راهسازی، پتروشیمی های دهدشت و گچساران، طرح های آبرسانی به شهرهای دهدشت سوق ، لنده و لیکک از سد کوثر، طرح چهارخطه کردن ۲۰ کیلومتر ورودی شهرهای استان و سد تنگ سرخ را از جمله طرح های مهم و دارای اولویت و شتاب بخشی در استان دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح ها تحول بزرگی در زمینه ایجاد زیرساخت ها در استان ایجاد خواهد شد.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد پتروشیمی سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، ایثارگران ، فرهیختگان ، پژوهشگران ، دانشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف و مردم ولایتمدار استان سمنان  گفت : استان سمنان مردمی با ایمان و همیشه حاضر در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم داشته و این حضور بسیار پررنگ و ارزشمند و مثال زدنی در کنار وجود وجود علما و فرهیختگان استانی و وجود سرداران و مردم با بصیرت و زمان شناس همواره مورد احترام بوده و هست.
رئیسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر امیدوار بودن به آینده گفت :دشمن تلاش می کند امید مردم را به ناامیدی تبدیل و بی‌دینی را به جای دینداری ترویج کند .

وی گفت : دشمن با ایجاد شبهات علمی  و گسترش آن بین جوانان و مردم ایمان و امید را که دو هدف اساسی برای یک ملت است هدف قرار داده است .

رئیس جمهور گفت : دشمن تولید و رشد اقتصادی ما را نمی‌خواست و به دنبال رکود و تعطیلی کارخانجات بود، اما فعال شدن هشت هزار و ۴۰۰  کارخانه و کارگاه و بازگشت آنها به خط تولید نشان از امید و ایمان مردم ایران دارد
 رئیسی با اشاره به بازگشت ۲۰۱ واحد راکد به عرصه تولید و ایجاد اشتغال برای چهاز هزار و ۵۰۰ نفر ، از مدیران و کارگران قدردانی کرد و گفت : دشمن نمی‌خواهد کشاورزی رونق داشته باشد و به دنبال این است که ما وارد کننده کالای اساسی باشیم، اما تولید کالای اساسی در حال حاضر ۲۲ درصد رشد داشته و این باعث خشم دشمنان شده است .
رئیس جمهور گفت : تلاش می شود دیگر واحد تولیدی تعطیل نشود و مسئولین اجازه نمی‌دهند هیچ واحدی دوباره غیر فعال شود.
دکتر رئیسی، اتمام ۲۱۱ پروژه نیمه تمام از گذشته را از اقدامات خوب صورت گرفته دانست و با اشاره به مصوبات دور اول سفر گفت : افتتاح نیروگاهی با ۳۶۶ مگاوات در استان و در مدار قرار گرفتن آن در کوتاه‌ترین زمان جای خرسندی دارد.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود گفت : از نکات مورد توجه و خواست استان مسئله تامین آب است که مورد توجه دولت بوده و و هست و بنای دولت این است که زندگی مردم به خاطر آب ، برق ، جاده و بهداشت و دیگر موارد دچار مشکل نشود و دولت به دنبال چاره‌اندیشی برای حل مشکلات است و از کنار این مسائل عبور نمی‌کند.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : دیروز می‌گفتند روی موشک‌ها مرگ بر اسرائیل ننویسید ،اما امروز موشک‌های ما بر قلب رژیم صهیونیستی فرود می‌آید و آنها را متوجه نسل کشی می‌کند و آنچه رهبری و شهدا و فرهیختگان به ما آموختند این است که در تمام بخش های نظامی سیاسی و اقتصادی ما می‌توانیم.

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • سرمایه اصلی کشور اتحاد و انسجام ملت است
  • شهردار سی سخت معرفی شد