Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که روز سه شنبه ۵ شهریور (۲۷ اوت) رئیس جمهوری این کشور به مسکو سفر می‌کند. حمله ارتش سوریه به ادلب و تصرف و محاصره برخی از شهرهای منطقه باعث شده است که اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه عازم مسکو شود و با همتای روسی خود ولادیمیر پوتین دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیر حوادث و درگیری‌ها در ادلب سوریه آنچنان به سرعت اتفاق افتاده است که اردوغان دیگر منتظر دیدار قریب‌الوقوع خود با همتایان روس و ایرانی در آنکارا نماند.

ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی در مجتمع ریاست جمهوری "بش‌تپه" از برگزاری نشست سه‌جانبه سران روسیه، ایران و ترکیه در مورد سوریه خبر داده بود. این نشست قرار است در ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور حسن روحانی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان در شهر آنکارا برگزار شود.

اردوغان روز جمعه اول شهریور (۲۳ اوت) به صورت تلفنی با پوتین صحبت کرد و تحولات ادلب سوریه را مورد تبادل نظر قرار داد. او در این گفتگوی تلفنی بر وقوع یک بحران انسانی بزرگ در ادلب در نتیجه نقض آتش‌بس و حملات رژیم اسد تاکید کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش سوریه ترکیه روسیه رییس جمهور مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مهر، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته جاری برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می‌کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است