Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@21:19:49 GMT

جزئیات دستگیری ۱۴ مفسد اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۳۶۹

جزئیات دستگیری ۱۴ مفسد اقتصادی

به گزارش جهان نيوز، مقام عالی دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور، دادسرای عمومی و انقلاب مرودشت با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ١٤ تن از کارکنان پتروشیمی شیراز و دلالان مرتبط را که در امر توزیع کودهای شیمیایی اخلال ایجاد کرده بودند بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این متهمین با ایجاد شبکه دلالی در برخی از نقاط کشور از توزیع کودهای شیمایی به‌صورت تعاونی جلوگیری و اقدام به فروش به‌صورت آزاد می‌کردند گفت: تعدادی از متهمین از کارکنان پتروشیمی شیراز در سطوح مختلف هستند و تعداد نیز دلالان و رابطین این افراد می‌باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون ٥ انبار دراین‌ارتباط شناسایی و پلمپ شده است، از احتمال افزایش بازداشتی‌ها خبر داد.

منبع: فارس کپی متن خبر برچسب ها: مفسد اقتصادی اخلال گران اقتصادی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: مفسد اقتصادی اخلال گران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه اساتید و دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان پیشرفت در همراهی سرلشکر رحیم صفوی با استاندار هرمزگان دیدار کردند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست؛ ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس را جزو افتخارات مهندسی ایران دانست و گفت: برای احداث این پالایشگاه بیش از ۱۵ هزار کیلومتر کابل کشی و ۶.۵ میلیون اینچ جوشکاری انجام شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران گفت: بندر شهید رجایی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار TEU ظرفیت کانتینری دارد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار TEU از آن توسط دولت سیزدهم ایجاد شده است ضمن اینکه عملیات توسعه بندر و اضافه‌کردن ۲ هزار ۴۰۰ هکتار دیگر به پس‌کرانه آن نیز آغاز شده است.

دوستی با اشاره به تولید ۴.۵ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان از آغاز احداث واحدهای جدید به ظرفیت ۱۰ میلیون تن در استان هرمزگان خبر داد و عنوان‌کرد: میانگین پیشرفت این واحدها که در دولت سیزدهم آغاز شده‌اند ۳۰ درصد است.

وی ادامه داد: در واحدهای جدید فولادسازی تلاش کرده‌ایم تولیدات منطبق با نیاز صنایع پیشران استان همچون کشتی‌سازی باشد.

استاندار هرمزگان ظرفیت پالایش را دیگر مزیت نسبی استان دانست و عنوان‌کرد: در حال حاضر یک میلیون بشکه ظرفیت پالایشی داریم و یک میلیون بشکه نیز ظرفیت جدید در دست احداث است.

دوستی با اشاره به ورود استان به زنجیره ترکیبی شیمی و معدن را جزو اولویت‌های اصلی هرمزگان برشمرد و گفت: در این زنجیره تلاش می‌کنیم تا کشور را از واردات کودهای فسفاته بی‌نیاز کنیم.

وی در گریزی به مزیت‌های شیلاتی استان نیز گفت: ظرفیت پرورش ماهی در قفس استان هرمزگان از ۵ هزار تن در ابتدای دولت به ۱۶ هزار تن رسیده است و ۱۱ هزار تن ظرفیت جدید ایجاد شده است‌.

کد خبر 6088087

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج‌ فارس
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه