Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ۲ هفته گذشته تونی آبراهام بازیکن چلسی و پل پوگبا هافبک شیاطین سرخ به دلیل از دست دادن ضربه پنالتی هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفتند و این بار مارکوس راشفورد دیگر بازیکن منچستر یونایتد که در بازی با کریستال پالاس موفق نشد پنالتی خود را به گل تبدیل کند، قربانی توهین‌های نژادپرستانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رئیس باشگاه شالکه به دلیل سخنان نژادپرستانه استعفا کرد

پس از بازی منچستر برابر کریستال پالاس که با شکست خانگی شاگردان سولسشر همراه شد، خیلی زود در فضای مجازی پست‌هایی با مضامین توهین آمیز و نژادپرستانه بر علیه بازیکن سیه چرده منچستر یونایتد که نتوانست پنالتی خود را گل کند، منتشر شد.

در بازی هفته گذشته منچستر برابر ولورهمپتون نیز پوگبا هافبک فرانسوی و سیه چرده منچستر یونایتد نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا در صفحات اجتماعی موجی از توهین‌ها و تمسخر‌ها به سمت او روانه شود.

بیشتر بخوانید: از دست رفتن ضربه پنالتی، بهانه‌ای برای توهین‌های نژاد پرستانه علیه بازیکن چلسی شد

پس از بازی با کریستال پالاس سولسشر اعلام کرد که در هفته گذشته درباره این موضوع به اندازه کافی صحبت شده و در حال حاضر باید چنین رفتار‌هایی متوقف شود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در این باره گفت: واقعا نمی دانم چه چیزی باید بگویم، زیرا در تمام این اوقات ما به نژادپرستی نه گفتیم، اما عده‌ای از افراد همچنان پشت هویت‌های جعلی شان پنهان می شوند و دست به انتشار چنین پست‌های هتاکانه‌ ای می‌زنند.

سولسشر تاکید کرد: این که در سال ۲۰۱۹ بخواهیم درباره چنین مشکلی صحبت کنیم دیوانه کننده است.

بیشتر بخوانید: ورود پلیس به ماجرای انتشار توییت نژادپرستانه علیه بازیکن لیگ برتری

توییتر به نشریه اسکای اسپورت اعلام کرده ظرف چند روز آینده با مسئولان باشگاه منچستر یونایتد نشستی برگزار خواهد کرد تا درباره پست‌های توهین آمیزی که علیه بازیکنان منچستر در این صفحه اجتماعی منتشر می‌شود، مذاکره کند.

انتهای پیام/

توهین های نژادپرستانه به سمت مهاجم منچستر یونایتد روانه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 

حسین عسگری درباره قضاوت علی‌اصغر مومنی در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس اظهار داشت: بازی صحنه خاصی نداشت. ضمن اینکه بازی هم از سرعت بالایی برخوردار نبود و به همین خاطر کار داور راحت بود. در مجموع قضاوت داور خوب بود و تصمیم اشتباهی هم گرفته نشد.

وی افزود: من به داور توصیه می‌کنم که اضافه وزنش را کم کند. همیشه بازی‌ها اینطور تمام نمی‌شود. اگر بازی سرعت پیدا می‌کرد و مثلاً پاس‌های ۶۰، ۷۰ متری می‌دادند و ضدحملات سریع زده می‌شد، مطمئن باشید داور به مشکل می‌خورد. هر چند در این بازی هم داور بعضی صحنه‌ها را در فاصله ۲۵ متری تصمیم می‌گرفت. گاهی صحنه‌ها پیچیده است و باید داور بهترین زاویه و فاصله مناسب داشته باشد، قطعاً این داور با اضافه وزن در آن زمان به مشکل می‌خورد.

کارشناس داوری کشورمان درباره صحنه پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: پنالتی درست بود. منتهی این صحنه‌ها به خاطر عدم آگاهی بازیکنان از داوری اتفاق می‌افتد. بازیکن هرچند پشت به توپ بود، ولی دستش کاملاً غیرطبیعی بود.

عسگری درباره گل اول پرسپولیس و اعتراض نفتی‌ها به خطای اسماعیلی‌فر روی بازیکن نفت، گفت: گل اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود، بازیکن صنعت نفت خودش می‌خواست مانع از حرکت بازیکن پرسپولیس شود که لیز خورد و به زمین افتاد.

وی گفت: در دقیقه ۱۲ هم پرسپولیس یک گل زد که کمک داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت