Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:25:37 GMT

پراید در سال ۱۳۷۲ چقدر قیمت داشت؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۳۸۲

پراید در سال ۱۳۷۲ چقدر قیمت داشت؟

خبرآنلاین: بررسی‌ها نشان می‌دهد پراید ورودی به بازار در سال ۱۳۷۲ قیمتی بین یک میلیون و ۸۷۰ هزار تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شد.

پرایدهای فول صندوقدار نیز در این دوره البته به قیمتی برابر با ۲ میلیون و سیصد هزار تومان فروخته شدند.

در وضعیتی که پیکان نماد عقب ماندگی صنعت شده بود و عبارت "مدیریت پیکانی" عبارتی برای تشریح ناکارآمدی‌ها، پراید با روی خوش بازار مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۱۳۷۳ این خودرو روی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را دید و با افزایش گام به گام مدتی طولانی در محدوده ۵ میلیون تومان در بازار فرمانروایی کرد. خیلی زود با خداحافظی پیکان از خط تولید در ایران درسال ۱۳۸۳، پراید سلطان بی‌بدیل جاده‌ها شد اما تفاوت پیکان و پراید تفاوتی غیرقابل چشم‌پوشی بود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: پراید قیمت پراید بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید