Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید جعفری نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه درباره اینکه قرار بود لباس تیم ملی رونمایی شود، اظهار کرد: نه به این صورت نبود و فکر می‌کنم که قرار بود طبق فراخوانی که داده شد کارشناسان طرح‌های خود را ارائه بدهند. طبق برنامه قرار بود امروز از پیراهن‌هایی که ۲، ۳ ماهِ پیش رو استفاده می‌شود رونمایی کنند، اما متاسفانه ما صبح امروز با خبر شدیم که مراسم برترین‌ها برگزار می‌شود به همین علت فرصت نبود تا پیراهن تیم ملی را بیاورند و رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد در یک برنامه دیگر از لباس تیم ملی رونمایی شود.  

او درباره انتقادات به شرکت آل اشپورت و اینکه افراد منتقد از پیراهن‌های این شرکت استفاده می‌کنند، گفت: به هر حال توقع این انتقادات را داشتیم و جالب است که هر زمان که من به ایران بازمی گردم این سروصدا و اتفاقات به وجود می‌آید. افرادی هستند که قصد دارند پا جا پای سرمربی سابق تیم ملی بگذارند و انتقاداتی می‌کنند که کارشناسی شده نیست و در این انتقادات کیفیت لباس‌ها مطرح نمی‌شود و برخی از افراد به دنبال منافع خود هستند. به هر حال برخی از افراد بدانند با این انتقادات راه به جایی نمی‌برند.

بیشتر بخوانید:  فیفا برای استفاده از یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرده است/ احتمالا طرح اختصاصی لباس شاگردان ویلموتس در آذرماه رونمایی خواهد شد

در هیچ جای دنیا بازیکن به لباس اعتراض نمی کند 

جعفری درباره اینکه بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری برای قرار گرفتن در جایگاه سرمربی سابق تیم ملی انتقاد می‌کنند، گفت: من این موضوع را مطرح نکردم و چند بازیکن از یکی، ۲ تیم اعتراض می‌کنند. در هیچ جای دنیا بازیکن به لباس اعتراض نمی‌کند و اگر هم اعتراضی است مدیران باشگاه‌ها باید پاسخگو باشند و این از حیطه وظایف بازیکن خارج است، اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. کاری به  کیفیت لباس‌ها ندارند چرا که اصلا بازیکن لباس را نپوشید، اما به پیراهن‌ها اعتراض کرد. من اسپانسری پیراهن‌های ۸ تیم را در اختیار دارم و ۲ تیم هم در حال پیوستن به ما هستند و تیم ملی هم به این مجموعه اضافه شده است. به هر حال زمانی که این همه استقبال از این برند وجود دارد معلوم می‌شود که کیفیت لباس‌های ما مورد قبول باشگاه‌ها هست. حداقل در این ۱۵ سال با ۱۰۰ تیم در داخل و خارج از کشور قرارداد داشتم و ما هیچ گاه شاهد اعتراضات از هیچ تیمی نبودیم، اما متاسفانه هر از گاهی در تیم‌های ما این اتفاق رخ می‌دهد که امیدوارم مدیران باشگاه‌ها به بازیکنان اجازه ندهند در کاری که در حیطه وظایفشان نیست دخالت کنند.

مهدوی کیا و رحمتی سفیر آل اشپورت در فوتبال ایران هستند 

جعفری درباره اینکه با یکسری از بازیکنان قرارداد بسته است، گفت: بله پارسال با چند گلر مطرح، بازیکنان و سرمربیان قرارداد‌های شخصی داشتیم و امسال با مهدوی کیا و رحمتی ۲ شخصیت فوتبالی و قابل احترام و بزرگ فوتبال ایران قرارداد داریم و می‌توانیم بگویم آن‌ها نماینده و سفیر آل اشپورت در فوتبال ایران خواهند بود.  با مابقی افراد بنا به دلایلی همکاری نمی‌کنیم چرا که من  وارد عرصه باشگاهی شدم و تیم‌های زیادی را ساپورت می‌کنم و هزینه‌های زیادی برای این تیم‌ها مدنظر قرار دادیم لذا حامی شخصی به غیر از این ۲ بازیکن نداریم.  

دروازه بان پرسپولیس لباس با برند دیگری را می پوشد  

نماینده آل اشپورت در خاورمیانه درباره اینکه دروازه بان پرسپولیس از برند دیگری استفاده می‌کند، گفت: به هر حال  تنها کشوری هستیم که مجوز به دروازه بان‌های خود می‌دهیم که برخلاف حامی مالی که با باشگاهشان قرارداد دارد لباس دیگری را می‌پوشند و این موضوع را در هیچ جای دنیا نمی‌بینید. برخی از گلر‌های خوب ما ترفندی را به کار بردند و قرارداد‌هایی با باشگاه‌ها خود می‌بندند و در بند قرارداد خود ذکر کردند که از لباس  دیگری استفاده کنند که این موضوع  به طور حتم در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. به هر حال یک دروازه بان و یک سرمربی باید آنچه که منافع باشگاهش است استفاده کند.  

او درباره اینکه قانونی برای منع بازیکن از پوشیدن برند دیگر وجود ندارد، اظهار کرد: قانون اجرا نمی‌شود و این بازیکنی که نام بردید قبل از ما قراردادی با باشگاه خود بسته است لذا ما نمی‌توانستیم کاری کنیم که این بازیکن مجبور به پوشیدن لباس ما شود گرچه به مسئولان باشگاه اظلاع دادیم. در شان یک باشگاه حرفه‌ای نیست که بازیکن و گلرش به خاطر مبلغ ناچیزی با یک برند دیگر قرارداد ببندد و به نظرم دور از شان حرفه‌ای است.  

اجناس باشگاه ها فردا از گمرگ ترخیص می شود 

جعفری درباره اینکه شایعه شده که لباس‌های این برند مشکل گمرگی پیدا کرده است، گفت:  به هر حال ما همه البسه‌ ای که در اختیار تیم‌های لیگ برتر  قرار می‌دهیم حملش رایگان است. در حال حاضر محموله‌ای که خواسته بودند در گمرگ فرودگاه امام است و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد و  ما رایگان در اختیار تیم‌ها می‌گذاریم و هدفمان کمک به فوتبال کشورمان است. امیدوارم مسئولان در گمرگ هم کمک کنند و من در جریان مشکلات نیستم، اما تا جایی که می‌دانم مشکل در داکیومنت‌هایی  بوده که قرار بود از دوبی ارسال شود که به زودی می‌رسد و فکر کنم فردا اجناسشان از گمرگ ترخیص شود.  

بیشتر بخوانید: درودگر: تاخیر در برگزاری مراسم به علت بدهی به هتل شایعه است/ لوگوی جدید فدراسیون در لباس تیم ملی تعبیه می‌شود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب بزرگ تراکتوری‌ها ؛ سرمربی سابق گرت بیل در راه تبریز

هواداران تراکتور به تغییر و تحولات روی نیمکت تیم‌شان عادت کرده‌اند و بعد از واگذاری سهام سرخ‌پوشان تبریزی به بخش خصوصی، آن‌ها نتوانسته‌اند حتی یک فصل را بدون تغییر سرمربی به پایان برسانند و این رویه در فصل جاری هم ادامه پیدا کرد. جالب آنکه تراکتوری‌ها در جمع 4 تیم برتر جدول حضور داشتند اما با این وجود، پاکو خمس ساز جدایی کوک کرد و سرانجام به شکلی توافقی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد تا در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم، مدیران باشگاه تراکتور به دنبال استخدام سرمربی باشند.

به گزارش زی‌سان به نقل از فوتبال 360، قربان بردیف، یحیی گل‌محمدی، فرهاد مجیدی، دراگان اسکوچیچ و آندره‌آ استراماچونی از جمله سرمربیانی بودند که مدیران باشگاه تراکتور در طی روزهای گذشته با آن‌ها مذاکره کردند اما نتوانستند برای همکاری 1.5 ساله با این گزینه‌ها به توافق برسند تا در نهایت سرخ‌پوشان روز گذشته با سرمربی موقت در قائمشهر برابر نساجی به میدان بروند که شاگردان محمد نصرتی با یک گل مغلوب نساجی شدند. حالا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که آن‌ها گزینه موردنظر خود را پیدا کرده و توانسته‌اند با کریس کلمن برای مدت 1.5 فصل به توافق برسند و این سرمربی اهل کشور ولز قرار است به‌زودی رسماً در کسوت سرمربی تراکتور تبریز معرفی شود.

از لیگ برتر انگلیس تا لالیگا2 و سوپرلیگ یونان

کریس کلمن، سرمربی 53 ساله اهل کشور ولز در حال حاضر بدون تیم است و مشکلی برای امضای قرارداد با تراکتور تبریز ندارد. او که حدود 20 سال از فعالیتش در کسوت سرمربی می‌گذرد، بعد از آنکه در قامت بازیکن در تیم فولام انگلیس بازنشست شد، در نقش مربی و سپس سرمربی در این تیم کارش را پیش برد و بیشتر تجربه سرمربیگری کلمن هم در تیم فولام است که او توانسته 176 بار روی نیمکت این تیم انگلیسی بنشیند و تجربه سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس را به‌دست آورده است.

کلمن بعد از 4 سال فعالیت در نقش سرمربی فولاد، راهی لالیگا2 اسپانیا شد و هدایت رئال سوسیه‌داد را پذیرفت و بعد از آن‌هم در تیم‌های کاونتری انگلیس، لاریسا یونان، ساندرلند انگلیس، هبئی چین و آترومیتوس یونان در نقش سرمربی کار خود را دنبال کرد. آترومیتوس، آخرین تجربه سرمربیگری کریس کلمن بود که او در 61 بازی روی نیمکت تیم یونانی حضور پیدا کرد و توانست میانگین 1.13 امتیاز از هر مسابقه را در کارنامه خود ثبت کند که آمار ویژه‌ای محسوب نمی‌شود!

5 سال و 50 بازی سرمربیگری در ولز

سرمربی 53 ساله در کنار تجربه فعالیت 7 تیم باشگاهی، تجربه 5 سال فعالیت در نقش سرمربی تیم ملی ولز را هم در کارنامه خود دارد. او در رقابت‌های مختلف از جمله انتخابی جام جهانی و یورو در کسوت سرمربی ولزی‌ها کار خود را پیش برد و در 50 مسابقه، توانست 19 برد همراه تیم ملی ولز به‌دست آورد و 18 باخت و 13 تساوی هم در کارنامه او دیده می‌شود که آمار پرنوسانی است و یکی از تجربیات مهم کلمن، همکاری با ستاره‌هایی مانند گرت بیل و آرون رمزی است.

کلمن، مرد بدون جام!

کریس کلمن که به‌زودی به تبریز سفر می‌کند تا قرارداد 1.5 ساله خود را با سرخ‌پوشان تبریزی به امضا برساند، بعد از جان توشاک، دومین سرمربی اهل کشور ولز در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. توشاک روزهای خوبی را در تبریز پشت سر نگذاشت و هواداران تراکتور دل‌نگران تکرار این خاطرات با کریس کلمن هستند. نقطه تاریک کارنامه سرمربی ولزی، ناتوانی او در کسب جام در طول 2 دهه فعالیتش در عرصه سرمربیگری بوده و باید دید بعد از شروع به کار رسمی کلمن در فوتبال ایران، او چه عملکردی را از خود در کسوت سرمربی تراکتور تبریز به جای می‌گذارد و آیا مدافع سابق تیم‌های سوانسی، کریستال‌پالاس، بلکبرن و فولام می‌تواند به حسرت تراکتوری‌ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر پایان بدهد و اولین جام دوران سرمربیگری‌اش را در فوتبال ایران به‌دست می‌آورد یا خیر.

tags # تراکتورسازی تبریز ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • برنامه استقلال برای حل مشکل آکادمی و کسب مجوز حرفه‌ای
  • سرمربی سابق تیم ملی ولز در یک قدمی تراکتور
  • سرمربی سابق تیم ملی ولز در آستانه حضور در تراکتور
  • بمب بزرگ تراکتوری‌ها ؛ سرمربی سابق گرت بیل در راه تبریز