Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@19:36:41 GMT

ماجرای سرقت اموال گردشگر ایرلندی در ایران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۴۵۶

ماجرای سرقت اموال گردشگر ایرلندی در ایران

باشگاه خبرنگاران جوان: مسئول مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین روز شنبه با اعلام این خبر افزود:صبح یکی از روزهای مردادماه، جوان ۲۶ ساله‌ای به نام پاتریک بردیی، توریست و پژوهشگر ایرلندی به کلانتری ۱۱ مدرس شهرستان قزوین مراجعه و عنوان می‌کند که پول و وسایلش به سرقت رفته است.

سرهنگ رحیم خامدی افزود: ماجرا از این قرار بود که ظاهرا او قصد مسافرت با اتوبوس از تبریز به قزوین را داشت که به اشتباه در شهرستان آبیک پیاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد:این گردشگر وقتی به اشتباه خود پی برد، قصد برگشت به شهرستان قزوین را کرد که با سوار شدن به یک خودرو سواری پراید دچار مشکل شده است.

️ خامدی افزود:چنانکه این جوان ایرلندی گفته است، در جریان بازگشت به قزوین، لوازم شخصی او شامل چمدان، مدارک شناسایی و گذرنامه، ۲ هزار و ۵۰۰ دلار آمریکا، ۲ میلیون تومان وجه نقد، هدفون، دوربین عکاسی و ساک دستی به وسیله راننده خودرو سواری مسافرکش در مسیر آبیک به قزوین به سرقت رفته است.

او گفت: توریست جوان که هیچ گونه مدرک، پول و وسیله‌ای در اختیار نداشته از پلیس درخواست کمک می‌کند و به دنبال آن، ابتدا برای نامبرده به عنوان شاکی، پرونده تشکیل و پس از اخذ اظهاراتش به دلیل در اختیار نداشتن پول با دستور فرمانده انتظامی استان قزوین برای اقامت به یکی از هتل های قزوین معرفی و اسکان داده می‌شود.

️خامدی ادامه داد: به دنبال دستور سردار حاجیان رییس نیروی انتظامی استان، تیم ویژه به همراه شاکی به محل وقوع جرم اعزام و در مدت کمتر از ۲ ساعت پس از اقدامات فنی، سارقان که زن و شوهر بوده‌اند را در شهرستان آبیک شناسایی و دستگیر و تمام لوازم سرقت شده کشف و تحویل تبعه ایرلندی می‌شود.

او گفت: این توریست جوان، مراتب تقدیر و تشکر خود از پلیس را اظهار داشته و از اقدام به ‌موقع و سریع آنها در شناسایی و دستگیری سارقان اموالش تقدیر و تشکر کرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا

همزمان با قتل پیرزن تنها در خانه و سرقت طلاهایش ردیابی‌هـــا برای شنــــاسایــــــی و دستگیری متهمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، سـرهـنگ سیدابوالفضل مسعودی، فرمانده انتظامی آباده گفت: روز دوشنبه دو نفر با ورود به منزل پیرزنی ۸۲ ساله در یکی از محله‌های شهرستان آباده وی را به قتل رسانده و طلا و زیورآلات وی را سرقت کردند.

مأموران انتظامی شهرستان و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اطلاع از این ماجرا شناسایی و دستگیری قاتلان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه قتل مذکور هیچ ربطی به قتل‌های سال گذشته نداشته است، از شهروندان درخواست کرد به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او