Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازمیبد؛ محمد جواد زرافشان نوجوان حافظ کل قرآن کریم، روز گذشته مدرک لیسانس علوم و معارف قرآن و حدیث را در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه از آیت الله اعرافی دریافت کرد.
محمد جواد زرافشان اظهار داشت: پس از اینکه در دوره یک ساله حفظ قرآن کریم در موسسه قرآنی حضرت معصومه (س) شرکت نمودم، به توفیق الهی و راهنمایی‌های استاد عزیزم حجت الاسلام حسینی‌زاده توانستم در سال تحصیلی ۹۶_۱۳۹۵، کل قرآن کریم را حفظ نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نخبه قرآنی بیان داشت: در کنار حفظ قرآن کریم، پایه هفتم را نیز با موفقیت و با معدل ۱۹/۸۳ گذراندم و در تابستان سال ۹۶ نیز پایه هشتم مدرسه را بصورت ارتقایی و با معدل ۱۹/۶۴ قبول شدم که مجوز ورود به حوزه را بدست آوردم.
زرافشان افزود: همراه با تحصیل پایه اول در حوزه علمیه قم، در کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ در رشته کارشناسی علوم قرآنی و حدیث شرکت نمودم که با توجه به حافظ کل قرآن بودن باید به ۳۰ درصد از سوالات جواب صحیح می‌دادم و الحمدلله قبول شدم.
وی اظهار داشت: بعد از قبولی در کنکور در شهریور سال ۹۷ نیز در آزمون حفظ کل قرآن کریم شرکت کردم که به لطف خدا قبول شدم و با توجه به قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و نیز قبولی در آزمون حفظ کل قرآن کریم طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مدرک کارشناسی در رشته علوم قرآنی و حدیث را دریافت نمودم.
این حافظ قرآن‌کریم خاطرنشان کرد: فعلا در حوزه علمیه قم در حال تحصیل هستم و به فضل خدا این مسیر را ادامه خواهم داد.
زرفشان گفت: از پدر و مادرم که با حمایت‌های بی دریغ خود مرا یاری کردند، به صورت ویژه سپاسگزارم و از اساتید بزرگوار به خصوص استاد عزیز آقای فاضلی و حجت الاسلام حسینی زاده و حجت السلام کارگر بسیار متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی

 سیدمرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام‌جمعه قم دیدار و گفتگو کرد.

مجید متین فر معاون شهرسازی و معماری، مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، مجید محمدرضاخانی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، رضا خانه‌زاد یزدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مهرداد توکلی معاون مالی و اقتصادی و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این دیدار حضور داشتند.

شهردار قم در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اجرایی در سال گذشته و سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیامبر (ص) الگوی انسان قرآنی است + فیلم
  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • محفل انس با قرآن کریم با شرکت فعالانی از جامعه قرآنی استان اردبیل
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • طنین کلام الله وحی در مساجد و حسینیه‌های میبد
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی