Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:09:49 GMT

لیورپول زلزله، توپخانه آرسنال را هم ویران کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۶۳۹

لیورپول زلزله، توپخانه آرسنال را هم ویران کرد

در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان آرسنال بود و به پیروزی پرگل ۳ بر یک رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان کلوپ در ۱۲ بازی پیاپی در لیگ برتر انگلیس پیروز شدند تا در تاریخ باشگاه خود رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کنند.

گل‌های این بازی را ماتیپ ۴۱، صلاح از روی نقطه پنالتی ۴۹ و ۵۸ برای لیورپول به ثمر رساندند و تک گل آرسنال را توریرا در دقیقه ۸۵ وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاگردان کلوپ با این برد سومین پیروزی خود را بدست آوردند و ۹ امتیازی شدند. آرسنال هم در امتیاز ۶ باقی ماند.

شرح گل

لیورپول ۱-۰ آرسنال؛ ماتیپ (۴۱): توپ ارسالی الکساندر آرنولد را جوئل ماتیپ با پرواز بلند و ضربه سر محکم خود به گل اول لیورپول تبدیل کرد.

لیورپول ۲-۰ آرسنال؛ صلاح (۴۹): روی یک حرکت عمقی داوید لوئیز پیراهن محمد صلاح را کشید تا تیلور به نفع شاگردان کلوپ اعلام پنالتی کند. محمد صلاح توپ را خلاف جهت لنو وارد دروازه کرد.

لیورپول ۳-۰ آرسنال؛ صلاح (۵۸): صلاح روی یک حرکت انفرادی و پس از اینکه به زیبایی داوید لوئیز را دریبل زد خود را به محوطه جریمه رساند و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه لنو فرستاد تا در این بازی دبل کرده باشد.

لیورپول ۳-۱ آرسنال؛ توریرا (۸۵): اوبامیانگ روی حرکت از سمت چپ توپ را به تریرا رساند و شوت این بازیکن در درون دروازه لیورپول قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی لیگ انگلیس محمد صلاح لیورپول اردوگاه شهید باهنر شهید رجایی محمد عزیزی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی ائتلاف دریایی آمریکا عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟