Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان به مناسبت روز پزشک و در بازدید سرزده از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» عصر امروز ( ۲ شهریور ) هدف از این بازدیدهای سرزده را نظارت و بررسی مشکلات عنوان کرد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر و کسب رضایت مردمی با اطلاع و یا بدون اطلاع قبلی بازدیدها به صورت مستمر انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از خدمات صادقانه جامعه پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.


وی در حاشیه این بازدید یک ساعته علاوه بر دیدار با پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان، با برخی همراهان بیمار و بیماران بستری به گفت و گو پرداخت و دستوراتی در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد مسجد روزنامه مساجد روز جهانی مساجد شبستان یزد اردبیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان شهید بهشتی بازدید سرزده کادر پزشکی پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران