Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:39:57 GMT

کنایه علی ضیا به ژن خوب کار دستش داد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۶۹۰

کنایه علی ضیا به ژن خوب کار دستش داد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتقاد علی ضیا مجری برنامه فرمول یک سیما از حمیدرضا عارف  فرزند محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی برایش گران تمام شده است. این ادعایی است که پست منتشر شده به نام این مجری در توییتر اعلام کرده است.

براین اساس پستی در توییتر با نام کاربری علی ضیا منتشر شده است  که ادعا کرده است: انتقاد از حکم جدید حمیدرضا عارف، به لغو ناگهانی قرارداد اجرای برنامه‌اش در منطقه آزاد منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا عارف که پیشتر با اظهارنظر جنحالی خود به عنوان ژن خوب معرفی شده بودکه با اظهارنظر جنجالی خود با عنوان ژن خوب معرفی شده بود به تازگی به عنوان عضو شورای مشترکی سازمان منطقه آزاد کیش انتخاب شده بود. جایگاه جدید این فرد سبب شد تا ضیا در یکی برنامه های فرمول یک شبکه اول سیما حکم جدید محمدرضا عارف را با جمله ای کنایه آمیز تبریک بگوید.مجری فرمول یک در واکنش به این انتخاب گفت: به فرزند محمدرضا عارف برای انتخابش به عنوان عضو شورای مشورتی سازمان منطقه آزاد کیش و تنها فرد لایق در ایران برای چنین پستی تبریک ویژه گفت، وی در این مورد در توئیتر خود اعلام کرد:"من برای 8 شهریور یک توافق برنامه‌ریزی شده اجرا برنامه در منطقه آزاد کیش داشتم، امروز گفتند به خاطر انتقاد از حکم جدید حمید رضا عارف در منطقه آزاد قرار داد لغو شد. "

در ادامه تصویری از این پست منتسب به علی ضیا مجری برنامه فرمول یک شبکه اول سیما را می بینید:

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی در آن عضویت دارد، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه رودیِنی به مصاف تیم رده ششمی اسلوگا دوبوی خواهد رفت.

عارف غلامی که پس از پیوستن به ولژ موستار در سه مسابقه لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به میدان رفته و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، برای دومین دیدار پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش برابر اسلوگا دوبوی است.

مدافع ایرانی ولژ موستار که به‌خاطر آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ دور از فهرست نفرات تیم ولژ موستار در دیدار اخیرشان بود، امشب هم به علت ادامه مصدومیت نتوانسته در لیست بازیکنان در بازی مقابل اسلوگا دوبوی قرار بگیرد.

تیم فوتبال ولژ موستار با 12 پیروزی، 10 مساوی و 5 شکست در این فصل 46 امتیازی و تیم سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین است که کسب پیروزی یا شکست در این بازی تغییری در جایگاه آنها به وجود نمی‌آورد.

دیگر خبرها

  • ببینید | ردپای آبی
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • صدر جدول طلایی شد
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود