Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:43:07 GMT

تاج: ورزشگاه آزادی مشکلات جدی دارد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۷۱۱

تاج: ورزشگاه آزادی مشکلات جدی دارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت ورزشگاه‌های فوتبال ایران در هفته اول لیگ اظهار کرد: باشگاه‌های دیگر مشکل کمتری داشتند و شرایط در بعضی استان‌ها فوق‌العاده بود. به هر جهت همه از نظر سخت‌افزاری کار کردند ولی ورزشگاه آزادی مشکلات جدی داشت. امیدوارم این هفته باشگاه استقلال بتواند مشکلاتش را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بقیه استان‌ها مشکل خاصی وجود نداشت.

او درباره مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر هم بیان کرد: مراسم قرار بود ساعت ۱۸ برگزار شود که با تاخیر کمی برگزار شد. معمولا زمان آغاز اینگونه مراسم‌ها را یک ساعت زودتر اعلام می‌کنند که همه زود بیایند و بنشینند. درباره مراسم از سازمان لیگ بپرسید بهتر است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال ایران ورزشگاه آزادی باشگاه استقلال لیگ برتر سازمان لیگ استقلال ایران باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر مشکلات ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر