Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس ضد شورش فرانسه برای متفرق کردن معترضان به برگزاری نشست جی ۷ که در شهر «بیاریتز» این کشور در حال برگزاری است، از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش استفاده کرد.

اخبار بین الملل- نشست گروه هفت با حضور امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و سران شش کشور اقتصادی دیگر برگزار می‌شود و سه روز به طول خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران نفر از مردم فرانسه در شهر‌های مختلف این کشور امروز به خیابان‌ها آمدند و شعار‌های ضد امپریالیستی سر دادند. این اعتراضات پس از آنکه راهپیمایی مجاز مردم در مرز این کشور با اسپانیا به خشونت کشیده شد حالت شدیدتری به خود گرفت. معترضان هدف خود را از این تظاهرات جلب توجه به سهم کشور‌های عضو گروه هفت در افزایش نابرابری و تأکید بر تفاوت بین وعده‌های رهبران و اقدامات آن‌ها اعلام کردند.

پلیس فرانسه به منظور متفرق کردن این معترضان در سراسر این کشور ناچار به اعمال زور شد و از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش استفاده کرد.

به دنبال وقوع اعتراضات ضد دولتی از ماه‌ها پیش در فرانسه، پلیس این کشور بیش از ۱۳ هزار تن از نیرو‌های خود را برای حفاظت از محل اقامت مقامات شرکت کننده در این اجلاس مامور کرده است.

نشست گروه هفت به ریاست امانوئل مکرون از ۲۴ تا ۲۶ اوت در فرانسه برگزار می‌شود و قرار است موضوع نابرابری و پیشرفت دسترسی جهانی به رفاه اجتماعی را مورد توجه قرار دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه تظاهرات پلیس فرانسه ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟

سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: «در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شده است و کار‌های جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.»

به گزارش مهر، وی افزود: به‌زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودرو‌هایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این تردد‌ها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جا‌هایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • کمک ما به رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های ایران به درخواست اردن بود
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان