Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:25:07 GMT

۳ طرح ویژه هفته دولت در سرباز افتتاح و کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۷۷۸۱

۳ طرح ویژه هفته دولت در سرباز افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بخشدار سربازکلات روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح مدرسه ۲ کلاسه دوره متوسطه اول روستای گورناگان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان، پروژه بهسازی معابر روستای گورناگان با ۳۶ میلیون تومان و کلنگ‌زنی طرح حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای احداث دامداری در روستای گورناگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی سایگانی با تاکید بر الگوپذیری از شهدا بویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای دولت است و باید از این فرصت برای اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات دولت استفاده کرد.

وی افزود: علاوه بر افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها، با حضور مسئولان و مردم مزار شهید شه‌بیک مزارزهی غبارروبی و عطرافشانی شد.

بخشدار سربازکلات ادامه داد: در هفته دولت ۱۰۴ پروژه در زمینه آبرسانی، آموزشی، بهداشتی، برق، عمران روستایی و کشاورزی با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد تومان در سطح بخش سرباز افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: این طرح در حوزه آب و فاضلاب روستایی نزدیک به هفت میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۱۸ طرح با پنج میلیارد تومان،  کمیته امداد ۷۱ طرح با سه میلیارد تومان،  شبکه بهداشت ودرمان ۲  طرح با یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، دهیاری‌ها  ۹ طرح با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، اداره برق ۲ طرح با اعتبار ۶۰ میلیون تومان و جهاد کشاورزی یک طرح با اعتبار ۲۵ میلیون تومان است.

بخشدار سربازکلات تصریح کرد: در کشوری زندگی می کنیم که منادی اسلام، وحدت و یکپارچگی در جهان است و این هم به برکت وجود رهبر معظم انقلاب که پدرانه و دلسوزانه این کشور را هدایت و رهبری می‌کنند بدست آمده است.

سایگانی اضافه کرد: اعضای شورای اداری بخش سرباز، مدیران ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سرباز باید جهادگونه و انقلابی به مردم خدمت کنند.

وی گفت: بزودی شاهد برقراری ارتباطات تلفن همراه روستاهای بالای ۲۰ خانوار سطح شهرستان خواهیم بود و این می‌تواند بسیاری از مشکلات ارتباطی را مرتفع کند.

بخش سرباز با مرکزیت شهر کلات از توابع شهرستان سرباز به عنوان بزرگترین بخش استان سیستان وبلوچستان ۴۱۲ پارچه آبادی، ۱۸۰دهیاری و ۵ دهستان و حدود ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

راسک مرکز شهرستان سرباز در حدود ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان واقع شده است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب آموزش و پرورش برق تلفن همراه کمیته امداد امام خمینی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است