Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نیکشهر روزشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و تبریک هفته دولت اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه اصلاح باغات کشاورزی، فضای آموزشی، توسعه شبکه و رفع افت ولتاژ برق اجرا شده است.

ضیاء‌الحق هاشم‌زهی افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه دستاوردها و تببین فرآیند خدمت‌گزاری خادمان مردم در بدنه اجرایی کشور و گشودن افق‌های تازه پیشرفت و توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  همزمان با هفته دولت ۶۲  پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۵۲ میلیارد و۴۶۶  میلیون ریال در شهرستان نیکشهر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی  با وجود تنگناهای مالی با مشارکت و همراهی خوب مردم به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: خدمات نظام و عملکرد دولت باید از سوی دستگاه‌های اجرایی به نحو شایسته و با ایده و روش‌های نو در طول هفته دولت به اقشار مختلف مردم ارایه شود.

فرماندار نیکشهر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «روابط عمومی‌ها مردم را دلگرم کنند»  این حق مردم است که اقدامات نظام و دولت منتخب خود را بدانند و از عملکرد دستگاه‌های اجرایی آگاهی یابند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی، اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع از خدمات دولت و تشریح آن برای مردم است ولی باید سعی داشت خدمات دولت به شیوه خلاقانه از طریق رسانه‌ها بیان شود.

به گزارش ایرنا، نیکشهر از شمال به شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان‌های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان‌های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در قالب ۴۰  هزار خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان سیستان و بلوچستان برق دستگاه های اجرایی روابط عمومی مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های عمرانی و صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اهمیت توجه به مسائل محیط زیست در اجرای طرح‌های عمرانی و صنعتی، بر برخورد با پروژه‌هایی که پیوست محیط زیستی ندارند، تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، علی سلاجقه امروز، اول اردیبهشت در جمع مدیران محیط زیست استان‌ها و کشور در شیراز با اشاره به دغدغه شهروندان در اجرای طرح‌های عمرانی و صنعتی برای حفظ محیط زیست، گفت: اگر پروژه‌ای در کشور پیوست محیط زیستی نداشته باشد، قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

وی از برنامه این سازمان برای تدوین کتاب‌هایی برای آشنایی دانش‌آموزان با بنیان‌های محیط زیست خبر داد و افزود: این کتاب‌ها با هدف آموزش و صیانت از محیط زیست برای مناطق جغرافیایی تدوین می‌شود.

سلاجقه از فعال شدن خانه‌های محیط زیست خبر داد و آن را اقدامی برای جلب مشارکت مردم در نگه‌داری و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست دانست و افزود: خانه‌های محیط زیست بستری برای مردمی‌سازی محیط زیست محسوب می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: سیاست سازمان حفاظت محیط زیست در دولت سیزدهم مردمی شدن و مشارکت و همراهی مردم در فعالیت‌های محیط زیستی است و راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست یکی از همین راهکار‌ها برای جلب مشارکت مردمی محسوب می‌شود. 

معاون رئیس جمهور با یادآوری اینکه محیط زیست سالم بستر توسعه و حیات پایدار است، افزود: هدف سازمان حفاظت محیط زیست در تشکیل این خانه‌ها، نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است تا حساسیت نگهداشت در میان مردم افزایش یابد و به جامعه و شهر‌های سالم‌تری دسترسی داشته باشیم. 

سلاجقه با اشاره به اینکه نکته مهم در مورد بحث محیط زیست افزایش مشارکت اجتماعی در حفاظت از آن و فعال کردن انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه است، افزود: واقعیت این است که سیاستگذاری دولت در مورد محیط زیست در عین حال که شرط لازم است ولی کافی نیست و ضرورت دارد که جامعه نیز در این کار مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور بیان کرد: موضوع مهم مشارکت همه مردم برای حفظ محیط زیست در اصل پنجاهم قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است. محیط زیست میراث آتیه ما و بین نسلی است و همه مردم مکلف به ایفای نقش در حفظ آن هستند و به عباراتی در این حوزه باید از ظرفیت‌های مردم بهره گرفت و راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست همان بستر برای مشارکت مردم در همکاری با دولت در حفاظت از محیط زیست است. 

وی اضافه کرد: این سازمان تلاش دارد کار‌های بنیادین انجام دهد، تا سازمان محیط زیست کشور از این موضوع بهره‌مند شود و در آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی نیز، نحوه تولید محتوا، مدیریت، فعالیت‌ها و بحث‌های نظارتی تدوین شده است. 

سلاجقه با بیان اینکه هدف سازمان محیط زیست در سطح کشور نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست با استفاده از ظرفیت خود مردم است، ادامه داد: با این اقدام هم شرایط حفاظت از حوزه محیط زیست فراهم شده و هم حساسیت‌های عمومی در میان مردم برای حفاظت از این حوزه بیشتر شود. 

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حساسیت مردم نسبت به موضوعات محیط زیستی ستودنی است، تاکید کرد: محیط زیست جزو حقوق عامه است و با جاه‌طلبان در این حوزه مقابله می‌کنیم.

وی گفت: مشکلات زیست محیطی کشور باید به صورت علمی حل شود و در این زمینه نیازمند ارتقای دانش شهروندان و فرهنگ‌سازی هستیم. 

سلاجقه با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در ارتقای آگاهی و دانش مردم نسبت به اهمیت محیط زیست و ضرورت حفظ آن دارند، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق از حوزه تخصصی و علمی محیط زیست در تغییر نگرش افراد به این مجموعه و تلاش برای حفظ محیط زیست موثر است. از این‌رو همه کارکرد‌ها و فعالیت‌های محیط زیست باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

سلاجقه با بیان اهمیت و جایگاه محیط زیست ادامه داد: توجه به رسانه می‌تواند زمینه‌ای برای مشارکت مردم به خصوص سازمان‌های مردم نهاد در حراست از محیط زیست شود؛ به طور حتم اطلاع‌رسانی از اهمیت و جایگاه محیط زیست در زندگی بشر، تاثیر بسزایی در الگوسازی نحوه رفتار با محیط زیست دارد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • پروژه‌های عمرانی و صنعتی باید پیوست محیط زیستی داشته باشند