Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکن در شروع بازی اندروید Thor: War of Tapnarok وارد گیم‌پلی بازی شده و شاید در نگاه اول فکر کند که با یک بازی کارتی و نقش آفرینی طرف روبرو است؛ اما سیستم مبارزات و مکانیزم بازی Thor: War of Tapnarok متفاوت است. در بازی Thor: War of Tapnarok با یک بازی مدیریتی طرف هستیم؛ درست در جایی که بازیکنان در نقش ثور در سطح‌های مختلفی ظاهر می‌شوند و در هر سطح باید با دشمنان متعددی مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ورود به یک دنیای شبیه سازی شده در بازی موبایل Dig In: An Excavator Game +تصاویر

زمانی که وارد بازی Thor: War of Tapnarok می‌شوید، صفحه نمایش شما به دو قسمت تقسیم می‌شود. در سمت بالا، ثور در حال نبرد با هیولا‌های بازی است؛ این در حالی است که در سمت پایین صفحه نمایش، یک سری بخش‌های مختلف نظیر مهارت‌ها، توانایی‌ها و فروشگاه بازی را مشاهده می‌کنید. در بازی Thor: War of Tapnarok مراحل و سطح‌ها به شکلی نیستند که آن‌ها را انتخاب کنید؛ بلکه مبارزات و روند بازی از همان ابتدا به صورت پیوسته ادامه پیدا می‌کند و شما باید بازی را مدیریت کنید. نحوه‌ی جنگیدن در  بازی Thor: War of Tapnarok بدین صورت است که باید پیوسته و سریع روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا ثور با ضربات خود دشمنان را از بین ببرد.

مهم ترین آیتم بازی Thor: War of Tapnarok

زمانی که بازیکن با کشتن دشمنان سکه دریافت می‌کند را می توان مهم‌ترین آیتم بازی Thor: War of Tapnarok دانست. بازیکنان از طریق سکه‌ها می‌توانند ضربات ثور را قوی‌تر کنند و از طرفی قادر به احضار کردن همراهان مختلفی هستند. هرچه بیشتر درآمد داشته باشید، می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را در تیم خود قرار بدهید و در نتیجه، مبارزات را سریع‌تر از قبل تمام خواهید کرد.

جدا از به دست آوردن هم‌تیمی‌های جدید در بازی Thor: War of Tapnarok، ارتقای مهارت‌ها و خرید ویژگی‌های جدید، یکی دیگر از بخش‌های بازی Thor: War of Tapnarok است که اهمیت بالایی دارد. مهارت‌ها در بازی دارای مدت زمان بازیابی مشخصی هستند که باید در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازی اندروید Thor: War of Tapnarok وجود قلمرو‌های معروف نورس است. بازیکنان پس از گذشت چند سطح و رویارویی با باس‌های مختلف و نفس‌گیر، وارد قلمرو جدیدی از نورس می‌شوند؛ از این رو شاهد محیط‌های متفاوتی هستیم که یکنواختی را از بازی Thor: War of Tapnarok دور کرده است.

طراحی بازی Thor: War of Tapnarok

طراحی باس فایت‌ها نیز در بازی Thor: War of Tapnarok به خوبی انجام شده است و زمانی که در حال مبارزه کردن هستید، می‌توانید به نقاط ضعف باس‌ها ضربه وارد کنید. حال هرقدر که قدرت ثور بیشتر باشد، ضرباتی که به نقاط ضعف دشمنان وارد می‌کند هم بیشتر خواهد بود.

در انتها بازی موبایل Thor: War of Tapnarok بازی‌ای متفاوت نسبت به بازی‌های اکشن ماجراجویی پلتفرم موبایل است که در کنار سیستم مدیریتش، المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

معرفی بازی موبایل Thor: War of Tapnarok

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟

ایتنا - ​​​​​​​کسانی که قبلاً پلی‌استیشن داشته‌اند برای راه‌اندازی کنسول جدید خود مشکل چندانی نخواهند داشت. اما کسانی که برای اولین بار از این کنسول استفاده می‌کنند می‌توانند در چند مرحله به راحتی آن را راه‌اندازی کنند.
برای شروع کار با پلی‌استیشن ۵، آن را روی میز یا طاقچه قرار دهید. البته کنسول باید از طریق یک کابل HDMI به تلویزیون متصل شده و دستگاه باید به پریز برق متصل شود تا روشن شود.

دکمه برق روی خود کنسول را فشار دهید تا پلی‌استیشن ۵ روشن شود. سپس پلی‌استیشن ۵ از شما می‌خواهد دسته‌ی دوالسنس را متصل کرده و دکمه‌ پلی‌استیشن را در وسط آن را فشار دهید.

حال، زبان را انتخاب کنید. سپس دستگاه خود را به وای‌فای متصل کنید.

این کار به سادگی با انتخاب شبکه‌ اینترنت و وارد کردن رمز انجام می‌شود. سپس کنسول از شما می‌خواهد محدوده نمایش را به لبه‌های تلویزیون خود تنظیم کنید.

پس از این، پلی‌استیشن ۵ از شما می‌خواهد در صورت تمایل، یک دیسک بازی را وارد کرده تا در حین انجام تنظیمات، بازی را نصب کنید.

دیسک بازی را نصب کنید یا اگر نخواستید از آن عبور کنید.

سپس، گزینه‌های برق برای صفحه‌ حالت استراحت را انتخاب کنید. پس از این گزینه، پلی‌استیشن ۵ شروع به به‌روزرسانی سیستم خود به آخرین فریمور موجود می‌کند.

پس از این، پلی‌استیشن ۵ راه‌اندازی می‌شود و از شما می‌خواهد دوباره دکمه‌ پلی‌استیشن را فشار دهید.

 

سپس کنسول از شما می‌خواهد به حساب کاربری ایمیل شبکه‌ پلی‌استیشن خود وارد شده یا یک حساب ایجاد کنید.

به جای این کار، گزینه‌ای وجود دارد که بتوانید از طریق برنامه‌ پلی‌استیشن در گوشی هوشمند خود، کد QR را اسکن کنید.

پس از انجام این مراحل، سونی از شما می‌پرسد که چگونه می‌خواهید تنظیمات حریم خصوصی را تنظیم کنید. برای بهبود تجربه‌ی پلی‌استیشن، سونی از شما می‌خواهد تا داده‌های کاربر را با شرکت به اشتراک بگذارید. می‌توانید به این درخواست پاسخ مثبت یا منفی دهید.

از آنجایی که پلی‌استیشن ۵ بسیار بزرگ است، قبل از خرید این کنسول، حتما فضای طاقچه‌ تلویزیون خود را اندازه بگیرید.

شما تقریباً آماده‌ استفاده از پلی‌استیشن ۵ هستید.

مرحله‌ بعدی شامل این است که آیا می‌خواهید برنامه‌های پخش ویدیوی آنلاین مانند نتفلیکس و یوتیوب را به طور خودکار دانلود کنید.

می‌توانید هر زمان آن‌ها را بعداً به‌روزرسانی کنید. همچنین گزینه‌ای برای انتقال داده‌ها از پلی‌استیشن ۴ به پلی‌استیشن ۵ وجود دارد.

این فرآیند به شما امکان می‌دهد تا هر دو کنسول را به همان شبکه متصل کرده یا از طریق کابل اترنت به هم متصل کنید. ماموریت تمام شده است! پلی‌استیشن ۵ شما آماده‌ استفاده است. می‌توانید بازی‌ها را دانلود و شروع به بازی کردن کنید.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟