Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مونتلا با وجود عملکردی درخشان، بدون امتیاز هفته اول سری آ را پشت سر گذاشتند.

طرفداری- دیدار فیورنتینا-ناپولی در هفته اول سری آ با پیروزی 4-3 شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت. مونتلا و تیمش به داوری این بازی به شدت معترض بودند. به نظر آنها، در صحنه گل دوم ناپولی، داور به اشتباه روی مرتنز پنالتی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در دقایق پایانی فرانک ریبری در محوطه جریمه سرنگون شد اما از نظر داور و VAR این برخورد خطا نبود.

پس از بازی، وینچنزو مونتلا در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

باید از بازیکنان، هواداران و رئیس کومیسو تشکر کنم که انرژی مضاعفی به تیم دادند. نتیجه ناراحت کننده است و برخی صحنه ها قابل بحث بود. چرا زندگی را به خودمان سخت می کنیم؟ برخی مسائل واقعا غیرقابل درک است. مرتنز در محوطه جریمه شبیه سازی کرد؛ چرا 5 نفر نمی توانند در صحنه آهسته فیلم، این موضوع را تشخیص بدهند؟ دیگر کافی است؛ صحبت کردن در مورد اینکه فدریکو کیه زا دایو می زند و داوران را فریب می دهد، کافی است چون در این مورد بیش از حد بحث شده است.

به عملکرد و اشتیاق بازیکنان جوانان تیم خود افتخار می کنم. این یک شکستِ به دور از انصاف و ناامیدکننده بود. شاید یک امتیاز، بازی را عوض نمی کرد اما قطعا عصبانی هستیم. اشتباهاتی رخ داد؛ درک اینکه چه صحنه ای پنالتی است و چه صحنه ای پنالتی نیست، دشوار است. حداقل من نمی توانم درک کنم و از این بابت متاسفم.

داور گفت که خطا روی مرتنز در محوطه جریمه واضح بود. نقش VAR چیست؟ چرا نباید در چنین صحنه هایی به آن رجوع کرد؟ من کوچکترین بی احترامی به داور نکردم. دلیل دریافت کارت زرد من، این بود که وقتی ریبری روی زمین افتاد، از محدوده فنی خارج شدم و می خواستم که پنالتی گرفته شود. وقتی VAR وجود نداشت، اشتباهاتی بزرگتر از این را پذیرفتم ولی وقتی این سیستم وجود دارد، پذیرش چنین اشتباهاتی غیرممکن است. صحنه شبیه سازی مرتنز را وقتی فردا دوباره ببینم، قطعا بیشتر عصبانی خواهم شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید در دیداری دوستانه میزبان برزیل است و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد.
یامال، ستاره جوان اسپانیا، که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از وندل، قصد داشت از ژوائو گومس هم رد شود که بازیکن برزیلی پایش را مقابل او قرار داد و یامال ناگهان خود را نقش زمین کرد.

اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد که برخورد خاصی بین دو بازیکن صورت نگرفته و یامال با بزرگنمایی، خود را نقش زمین کرده است. 

هرچند استفاده از وی ای آر هم باعث تغییر در تصمیم داور نشد و در نهایت رودری گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • حرفهای نقش اول معروف‌ترین ویدئوی فوتبالی نوروز!
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد