Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، هفته اول لیگ نوزدهم طی روزهای 5 شنبه و جمعه در شهرهای مختلف برگزار شد و در مهمترین بازی ها مدافع عنوان قهرمانی در تهران پارس جنوبی را شکست داد و استقلال در تبریز مغلوب ماشین سازی شد.سپاهان نیز در آخرین بازی هفته با برد مقابل شاهین به صدر جدول رسید و تراکتور با دنیزلی متوقف شد.

نتایج بازی های هفته اول در یک نگاه:

پرسپولیس 1 - 0 پارس جنوبی جم  
گل گهرسیرجان 1 - 1 نساجی مازندران  
ذوب آهن 2 - 3 سایپا  
نفت‌ مسجدسلیمان 0 - 0 تراکتور  
ماشین‌سازی‌تبریز 1 - 0 استقلال  
پیکان 0 - 2 شهر خودرو  
فولاد 0 - 1 صنعت نفت آبادان  
شاهین شهرداری بوشهر 0 - 3 سپاهان

بازیکن هفته:محمدرضا سلیمانی

مهاجمی که زمانی در استقلال امیر قلعه نویی مثل نفراتی چون علی علیپور، محمد انصاری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... فرصت بازی نداشت حالا در سایپا برای خود اسم و رسمی پیدا کرده است. سلیمانی در بازی که سایپا از حریف خود عقب بود با درخشش خود یکی از عوامل برد تیمش شد و با 2 گلی که زد زمینه ساز پیروزی سایپا مقابل ذوب آهن شد تا بهترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

تیم هفته: ماشین سازی

شاگردان خطیبی که در دیدار دوستانه 4 گل از استقلال استراماچونی دریافت کرده بودند در اولین بازی لیگ و در تبریز در دقیقه 95 اولین باخت را به تیم مربی ایتالیایی تحمیل کردند. در این هفته سایپا کامبک خوبی داشت، نفت آبادان برد دلچسبی در دربی خوزستان به دست آورد و سپاهان و پدیده هم در خارج از خانه شکست را به رقبا تحمیل کردند اما از آنجا که از استقلال حریف قدرتمندی برای تیم خطیبی بود ماشین سازی تیم هفته لقب گرفت.

مربی هفته:ابراهیم صادقی

کاپیتان چند فصل پیش سایپا که کارش را از اواخر فصل پیش در این تیم به عنوان سرمربی شروع کرد در اولین گام لیگ نوزدهم، با تیمش یک بازگشت رویایی داشت و متخصص کامبک( ذوب آهن) را به شیوه خودش شکست داد. صادقی در این هفته بهترین مربی لیگ لقب گرفت.

 بازی هفته: سایپا و ذوب آهن

دیداری که 5 گل داشت و در ابتدا به سود شاگردان منصوریان بود اما در نهایت با برد نارنجی پوشان به پایان رسید. مسابقه ای که در اصفهان برگزار شد و خیلی ها از دیدنش محروم بودند بهترین دیدار هفته بود.

ناکام هفته: استراماچونی

شاید کمتر کسی فکر می کرد استقلال مدل ایتالیایی با استراماچونی در بازی سبک با ماشین سازی بازنده باشد اما فوتبال آن رویش را به مرد ایتالیایی نشان داد و در دقیقه 95 باخت را به آبی پوشان تحمیل کرد. در این هفته حسین فرکی، نکونام، ویسی، کمالوند،منصوریان و .... همگی بازی را واگذار کردند اما استراماچونی حداقل از نظر اسم و رسم از همه این مربیان بالاتر است و باخت او با تیمش او را ناکام هفته لقب داد.

گلزنان برتر:

محمدرضا سلیمانی 2 گل سایپا

جدول لیگ برتر

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه نکونام به استقلال

بسیاری بر این عقیده‌اند که استقلال در این فصل شانس بیشتری نسبت به دیگر مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و این تنها به خاطر صدرنشینی در حال حاضر نیست.

به گزارش مشرق، استقلال در حال حاضر و در پایان هفته بیست‌ویکم با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم پرسپولیس صدرنشین است و از آن‌جایی که ۹ هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد و نه‌تنها پرسپولیس بلکه دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی این حق را دارند که برای خود شانس قهرمانی درنظر بگیرند و با این انگیزه هفته‌های پایانی را دنبال کنند.

با این حال برخی از کارشناسان فوتبال بر این عقیده‌اند در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر شانس آبی‌ها برای قهرمانی بیشتر است و این تنها به خاطر سه امتیاز اختلاف به نسبت تیم پرسپولیس نیست.

کارشناسان فوتبال می‌گویند استقلال خصوصیتی دارد که کمتر تیم مدعی از آن برخوردار است؛ این‌که در روزهای بد هم به حریف نمی‌بازد؛ می‌برد یا مساوی می‌کند. این شکل از بازی را در دیدار دربی دیدیم. استقلال خیلی صاحب توپ و میدان نبود اما با یک امتیاز میدان را ترک کرد. در بازی با هوادار هم این چنین بود؛ در حالی که میزان تصاحب توپ و مالکیت توپ بیشتر برای تیم هوادار به ثبت رسید این تیم استقلال بود که یک بر صفر برنده از میدان خارج شد.

جدا از این، نکته مهم دیگر که مورد تاکید کارشناسان فوتبال ایران است این که استقلال خوب دفاع می‌کند. استقلال با ۱۰ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات لیگ برتر است. محمد تقوی یکی از کارشناسان فوتبال می‌گوید: می‌شود جواد نکونام را به خاطر سبک بازی دفاعی استقلال وزیر اقتصاد کرد!

علاوه بر این‌ها نباید این مهم را فراموش کرد استقلال از ابتدای فصل در لیگ برتر تنها یک باخت داشته و کمتر دیده شده که روند سینوسی داشته باشد.

سختکوشی که بدون شک هدیه جواد نکونام به استقلال است، بیشترین نقش را در صدرنشینی استقلال تا به این جای کار داشته و اگر تیم قهرمان شود، باید این جام را مدیون دیدگاه و تفکرات سرمربی‌اش باشد. تیم از نظر مهره از دیگر تیم‌های مدعی از ابتدای فصل در مضیقه بوده تا جایی که باشگاه هم ابتدای فصل اعلام کرد در صورت کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر باز هم از جواد نکونام حمایت می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!