Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت:، سرپرست وزارت آموزش و پرورش می‌گوید مدارس خشت و گلی و بخاری‌های نفتی در تمامی مدارس و کلاس‌های درس کشور در سال تحصیلی جدید حذف می‌شود؛ سیدجواد حسینی در سفر چند روز قبل خود به سیستان و بلوچستان بر گفته‌هایش تاکید کرد و گفت: تا ابتدای مهر تمام مدارس خشت و گلی و بخاری‌های نفتی در تمام کشور به جز سیستان و بلوچستان حذف می‌شود، در سیستان و بلوچستان جشن حذف‌ را کمی دیرتر در آبان‌ماه می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می‌گویند مدارس خشت و گلی پیشکش، کپری‌ها کی حذف می‌شود؟ سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس برآورده کرده 1200 مدرسه کپری در سیستان و بلوچستان شناسایی شده که 1000 مدرسه جایگزین شده و 200 مدرسه دیگر در حال جایگزین شدن است؛ مدارسی در مناطقی محروم و دورافتاده و شاید دور از چشم دولتی‌ها که دانش‌آموزانش زیرسقف‌های لرزان و گرمای سوزان تحصیل می‌خوانند.

خبرنگار تسنیم یک ماه مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید عازم بخش "توتان" از توابع شهرستان نیکشهر واقع در منطقه بلوچستان در نزدیکی‌های استان هرمزگان شد تا شرایط مدارس دورافتاده سیستان و بلوچستان که از چشم‌ها هم افتاده را روایت کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند

غلامعلی حداد عادل در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با بیان اینکه اگر قصد تاسیس مدارس غیردولتی این باشد که مستقل از سطح اقتصادی به فرزندان رسیدگی کنیم افزود: مدارس غیر دولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و آموزش اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه هر فرزندی از ایران به عنوان یک استعداد و سرمایه است افزود: زمانی که یک فرد هزینه تحصیل فرزند خود را در مدارس غیردولتی پرداخت کند این امکان فراهم می شود که آموزش و پرورش این هزینه را صرف دانش آموزانی کند که امکان مالی پایینی دارند.

رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز در هر مدرسه‌ای باید به گونه‌ای آموزش ببیند که سرباز نظام باشد ادامه داد:مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن افرادی باشند که با پول و مالیات این کشور تحصیل می‌کنند اما در موقع خدمت به خارج از کشور می‌روند.

حداد عادل با بیان اینکه ۲۴ مدرسه در نقاط محروم سیستان و بلوچستان با سه هزار دانش آموز وجود دارد، گفت: برای این مدارس بلوچستان از دانشجوهای حقوق دانشگاه تهران برای تدریس استفاده کردیم و اکنون همان دانش آموزان معلم شدند و به چرخه تحصیل آن منطقه بازگشتند.

وی عنوان کرد وظیفه ما تربیت نیروی انسانی ماهر و مومن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس سیستان و بلوچستان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان